Dani komunikacija: Nova generacija komunikatora, halucinogeni AI, Web3 u mainstreamu i nikad aktualnije teme

I ove godine godine na Danima komunikacija omiljeni format: Piva poslije programa (PPP) powered by Ožujsko pivo

22.04.2023.,Rovinj, 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Panel na temu IAB Croatia’s PPP: The Rise and Fall of Crypto na kojem su sudjelovali Domagoj Vukovic, Tanja Bivic Plankar, Luka Sucic, Vlaho Hrdalo i Nikola Skoric
FOTO: Emica Elvedji PIXSELL

Dupkom pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 11. do 14. travnja okupiti veliku zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a posebno veseli činjenica da se i ovoga puta sudionici mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju – između ostaloga i u jednom od najinteraktivnijih festivalskih formata naziva Piva poslije programa (PPP) powered by Ožujsko pivo!

PPP: BRINGING SEXY BACK TO ADVERTISING POWERED BY OŽUJSKO PIVO

Dok neki opisuju industriju tržišnoga komuniciranja kao savršen spoj dinamičnosti, kreativnosti i inovacije, neki u njoj vide samo kaos, dosadne podatke i nepredvidive obrate. Tome još treba pridodati izazov pronalaženja novih talenata i lavinu trendova, stoga će na panelu Bringing Sexy Back to Advertising powered by Ožujsko pivo domaćini Jelena Fiškuš (kreativna direktorica, Studio Sonda; predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) i Marko Šesnić (osnivač, Studio Šesnić&Turković; član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) s Lukom Grgurićem (član nadzornoga odbora, Hrvatska studentska asocijacija – HSA; student asistent, Ekonomski fakultet u Zagrebu), Darijem Marčacem (osnivač, Crew; TikTok mentor) i Markom Matejčićem (potpredsjednik, EssenceMediacom) istražiti i obraniti potencijal kreativne industrije.

IAB CROATIA’S PPP POWERED BY OŽUJSKO PIVO: IS AI TRIPPING?

Tekstovi koje proizvede umjetna inteligencije sve se češće dijele kao primjeri „AI gone wrong“, zbog čega se na umjetnu inteligenciju već počelo gledati s dozom nepovjerenja – kako se nositi sa spamovima i problemima koji dolaze uz AI i koja je budućnost ljudske kreativnosti u eri umjetne inteligencije? Na ta će pitanja odgovoriti Lucija Glušćević (Head of Brand Strategy, Hrvatski Telekom; članica IAB-a Croatia), Petra Horvatović (partnerica i kreativna direktorica, fraz!; članica IAB-a Croatia, članica Uprave CroAI-ja), Nenad Milić (izvršni direktor, IAB Serbia) i Jurica Vuković (CEO, EuroART93; član HURA-e i IAB-a Croatia), a domaćin razgovora bit će Đuro Korać (kreativni direktor, Nivas; član HURA-e i IAB-a Croatia; predsjednik žirija MIXX Awards Croatia).

WEB3 GOES MAINSTREAM — THE BULLS ARE BACK IN TOWN

Kripto je u 2024. godini na svojem vrhuncu – preuzeli su tržište i trenutno su u razdoblju rastućih tržišnih cijena i nikad viših razina optimizma. Vrijeme je da brendovi prepoznaju ovu odličnu priliku – marketing postaje ključan u ovim trenutcima jer dopušta brendovima da se istaknu i privuku investitore. Što komunikatori moraju znati o Web3 trendovima kao što su cyber-sigurnost i NFT-jevi kako bi se marketinška industrija još više razvila? Ovu će temu na panelu Web3 Goes Mainstream — the Bulls are Back in Town powered by Ožujsko pivo voditi Ida Pandur (CEO NEAR Balkans; suosnivačica, ZeroEffort Design; članica IAB-a Croatia), a njoj će se pridružiti Matea Sučić (COO, Calimero.Network), Josip Vlah (Head of innovation and creative, RZLT web3 marketing agency), Ilija Brajković (CEO, Kontra; član HURA-e i IAB-a Croatia) i Strahinja Vukoičić (CEO, Moonstruck, Web3 dev studio).

VOX POPULI: YOUR UNSOLICITED OPINIONS ON COMMS, TECH & MORE

Ovaj novi format donosi upravo ono što mu i sam naziv govori – voditelji diskusije od sudionika tražit će mišljenje o najvažnijim temama industrije, što uključuje Metu i Metaverse, kripto, NFT-jeve, umjetnu inteligenciju, TikTok i društvene mreže. Sudionike će ugostiti Pinija Poljaković (trenerica javnog nastupa, javna govornica), Anđela Buljan Šiber (CEO & osnivačica, Izone; članica HURA-e i IAB-a Croatia), Alen Kekić (CEO & kreativni direktor, I to nije sve; član HURA-e i IAB-a Croatia), Lara Stolnik (CEO, Selotejp; članica IAB-a Croatia) i Luka Glavaš (suosnivač, Flaster; član IAB-a Croatia).

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.