HEINEKEN Hrvatska objavio Izvješće o održivosti za 2021. godinu

Smanjenje količine komunalnog otpada za više od 40% po hektolitru piva te nastavak korištenja 100 posto električne energije dobivene iz obnovljivih izvora samo su neki od uspjeha koje je HEINEKEN Hrvatska predstavio u svom najnovijem Izvješću o održivosti

FOTO: PR

Već je danas na brojne načine moguće u svakodnevnicu uvrstiti održive prakse, postati dio zajednice koja brine o okolišu i tako pozitivno utjecati na budućnost. Uz pojedince koji sigurno mogu ostaviti pozitivan trag prvenstveno educirajući se i mijenjajući svoje navike, ovdje je itekako važna i uloga kompanija, posebice onih velikih.

Bez obzira na neprekidne borbe s izazovima današnjice, HEINEKEN Hrvatska i dalje uspješno korača prema ostvarenju svog najambicioznijeg cilja

Održivi razvoj i društvena odgovornost dio su strategije HEINEKEN Hrvatska već trinaest godina, a sve kako bi do 2030. godine postigli glavni, najambiciozniji cilj – potpunu ugljičnu neutralnost u proizvodnji. “Baš kao što se svijet prilagođava prirodi, HEINEKEN se želi prilagoditi svijetu koji se neprestano mijenja. Utjecaji pandemije i volatilnost na globalnoj razini, sve veća očekivanja kupaca i potrošača od nas to zahtijevaju više nego ikada. Zato na održivosti i odgovornosti nastavljamo raditi podižući ljestvicu, svaki put malo više”, poručila je Marta Bułhak, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska.

Marta Bułhak, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska Sasa Cetkovic

Put prema ugljičnoj neutralnosti

Kako kompanija stremi postizanju potpune ugljične neutralnosti u proizvodnji do 2030., jasno je da je većina projekata usmjerena prema ostvarenju tog ambicioznog cilja, kako na globalnoj, tako i na lokalnoj razini. U 2021. godini, pivovara u Karlovcu tome je nastavila znatno doprinositi, što je ponajviše vidljivo kroz smanjenje emisije CO2 za čak 383 tona manje u atmosferu. Nadalje, pivovara i dalje za rad koristi 100% električne energije dobivene iz obnovljivih izvora (ZelEn), a značajni su pomaci postignuti i kad je riječ o gospodarenju otpadom. Naime, količina komunalnog otpada smanjena je za gotovo 41% po hektolitru piva u odnosu na lani.

Put ka uključivijem i pravednijem društvu

Udio žena na menadžerskim pozicijama na razini Europske Unije još je daleko od ravnopravnosti s muškarcima. Iako čine gotovo polovinu ukupnog broja zaposlenih, odnosno 46%, u upravama sjedi tek 36 posto žena. U HEINEKENU Hrvatska situacija je potpuno drugačija – u najvišem upravljačkom tijelu kompanije u Hrvatskoj lani je bilo 50% žena, a u višem menadžmentu njih 43%.

Kompanija doprinosi i razvoju zajednice u kojoj posluje, pa je tako u 2021. godini šesti put zaredom podržala projekt KAkvart te je, u suradnji s Gradom Karlovcem, pomogla realizirati dvadesetak društvenih i komunalnih projekata kojima su život stanovnika i gostiju učinili kvalitetnijim, ugodnijim i održivijim. Važno je spomenuti i da je u 2021. udio lokalnih, odnosno domaćih dobavljača bio 72,73% u ukupnoj vrijednosti nabave, što je izuzetno važno za rast domaćeg gospodarstva, okosnice održivosti.

Put do umjerenosti i sprječavanje štetne konzumacije

Važna aktivnost u sklopu ovog dijela strategije je još jedno izdanje edukativnog programa “Za odgovorno odrastanje mladih” koji HEINEKEN Hrvatska već deset godina provodi u suradnji sa Psihološkim centrom Tesa. Na radionicama je u 2021. je sudjelovalo više od 1.300 roditelja učenika iz 44 škole diljem Hrvatske.

Kompanija je dosljedno pozivala i na odgovornu i umjerenu konzumaciju u oglašivačkim kampanjama provedenim tijekom 2021. godine, kao i u sklopu svih sponzoriranih događaja gdje je, uz Heineken 0.0, potrošačima bilo dostupno i Karlovačko 0.0.

Trinaest godina neprekidnog izvještavanja

HEINEKEN Hrvatska već 13. godinu zaredom izvještava o svemu što čini po pitanju održivosti, kako o praksama u poslovanju, tako i o utjecaju na zajednicu u kojoj djeluje. Najnovije izvješće objavljeno je za 2021. godinu, u skladu je s globalnom strategijom održivog poslovanja Stvaramo bolji svijet do 2030., a podaci opet pokazuju značajne pomake u odnosu na godinu prije.