Hrvatski burgeri uvršteni u 50 najboljih na svijetu. Luka iz Submarinea nam je otkrio u čemu je tajna
Većina sastojaka nabavlja se od lokalnih proizvođača, a umaci i pecivo rade se po vlastitim tajnim recepturama
“Naše prepoznatljivo pecivo radi pekara u okolici Zagreba, 100 posto juneća pljeskavica stiže s domaće farme Reškovac iz okolice Žumberka, pljeskavice od povrća za vegetarijance i vegane nastaju u suradnji s tvrtkom Forum Orgo, panceta je iz Drniša, a sir se nabavlja iz autohtone mljekare Bohnec, dok umake radimo sami i to po tajnom receptu. Tu su i popularni krumpirići koji dolaze iz Like, točnije iz firme Agrovelebit”, odgovara nam Luka Jureško, operativni direktor lanca restorana Submarine, na pitanje u čemu je tajna popularnih hrvatskih burgera koji su se našli na listi 50 najboljih u svijetu.
Naime, prema rezultatu ankete provedene među pratiteljima portala Big 7 Travel koji čine zajednicu od 1,5 milijuna na društvenim mrežama, Submarine je jedini hrvatski brend uvršten na kartu ekskluzivnog društva najboljih. U ukupnu ocjenu bile su uključene online recenzije, prethodna medijska pokrivenost i blogovi.
“Ugodno smo bili iznenađeni tom viješću, a budući da uvijek ima mjesta za napredak, ova vijest nas je dodatno motivirala da nastavimo s još kvalitetnijim radom. Za ovu je nagradu prvenstveno zaslužan timski rad svih nas pa još jednom želim čestitati svim kolegama”, kaže Luka. Osim ovog, veliko priznanje stiglo je i 2021. godine kada je glasoviti Financial Times objavio popis 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi, a Submarine je bio jedina netehnološka kompanija iz jugoistočne Europe na tom popisu.
U timu je više od 200 zaposlenih
Među najpopularnijim burgerima trenutno je Smokehouse koji čini 100 posto prirodni burger od junetine, svježa zelena salata, dimljena dalmatinska panceta, grilani dimljeni sir, BBQ i BBQ Mayo umak. Svaki burger je moguće dobiti u brioche i vegan pecivu ili u listovima zelene salate te u single ili double verziji. Poznati su i po svojim Truffle Grana Padano krumpirićima od ličkog krumpira, s domaćim Truffle umakom te listićima Grana Padano sira.
Iz ponude se posebno izdvajaju i veganski burgeri, a sastojke vegan pljeskavice u većini čine crni grah, mrkva, tikvica i lan, sve iz kontroliranog ekološkog uzgoja. Pri odabiru dobavljača najvažnija im je naravno kvaliteta i dosljednost samog proizvoda te mogućnost proizvodnje količina koje su im potrebne. To iskazuju i svojom kampanjom ‘Zagrizi lokalno’ kojom ujedno žele istaknuti vrlo važnu suradnju s lokalnim proizvođačima i dobavljačima.
“Glavni cilj biljne pljeskavice je da bude ukusna i da se uklopi s ostalim sastojcima burgera, ali i da bude dovoljno privlačna onima koji konzumiraju i meso. Vjerujemo da je veganska ponuda budućnost, tako da stalno radimo na istraživanju i testiranju novih stvari, pa se i u našoj ponudi taj segment kontinuirano povećava”, dodaje Luka. Nove recepture rezultat su istraživanja tržišta i raznih testiranja, a u Submarine timu trenutno je više od 200 članova, s planom daljnjeg širenja.
Priprema se otvaranje novih restorana
Burgeri se često smatraju kao jelo u kojem glavnu ulogu igraju dobar komad mesa i ukusno pecivo, no Luka nam potvrđuje da su, uz to, ključne i druge sitnice. “Svaki sastojak je bitan i u burgeru je s razlogom. Naravno, bitni su i pecivo i meso i povrće, no ono što se možda često zapostavlja je umak. Mi sve svoje umake radimo po tajnim recepturama Submarine kuhinje. Također, kod slaganja idealnog burgera treba biti i jako oprezan da jedan od sastojaka ne prevladava, već da su svi dobro izbalansirani te da ih se može okusiti u istoj mjeri”, kaže.
Osim neodoljivim burgerima, glavne vrijednosti Submarine restorana na sve se goste prenose kroz svaki detalj u interijerima, kroz poruke, komunikaciju osoblja, glazbu pa čak i osvjetljenje. “Tako ćete kod nas čuti naš Submarine radio, osjetiti prijateljsku atmosferu te vidjeti našu kreativnost u svim dijelovima restorana. Hrana je neupitno najvažniji segment, ali ne i jedini. Kao naš glavni forte istaknuo bih jak tim, upornost te donošenje ključnih odluka na vrijeme. To su ujedno i osnove uz koje se mogu premostiti sve nepredvidive situacije, a njih ima dosta i uvijek se pojavljuju nove. Bitno je da vjeruješ u sebe i ono što nudiš, a tada će to prepoznati i gosti, kao i ostatak tržišta”, govori Luka.
Ono što ih posebno ističe na tržištu je i posebna Kids Eat Free Sunday ponuda, točnije besplatan dječji menu za klince do 10 godina, uz pratnju i konzumaciju roditelja ili odrasle osobe, svake nedjelje. Uravnotežen obrok s mini burgerom, domaćim krumpirićima i zdravim desertom te zabavnim iznenađenjima definitivno će oduševiti svako dijete. Submarine trenutno ima ukupno 17 restorana u Hrvatskoj – 11 u Zagrebu, tri u Splitu, dva u Rijeci i jednog u Zadru, a u planu je i njihovo otvaranje na novim lokacijama. “Osim širenja u Hrvatskoj, planiramo širenje i na inozemnim tržištima. Prije dvije godine pokrenuli smo tri restorana u Bukureštu, a iduće je godine plan otvoriti ih još”, zadovoljno će Luka.
Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Submarine.