Gastro scena

Hrvatski burgeri uvršteni u 50 najboljih na svijetu. Luka iz Submarinea nam je otkrio u čemu je tajna

Većina sastojaka nabavlja se od lokalnih proizvođača, a umaci i pecivo rade se po vlastitim tajnim recepturama

FOTO: Submarine

“Naše prepoznatljivo pecivo radi pekara u okolici Zagreba, 100 posto juneća pljeskavica stiže s domaće farme Reškovac iz okolice Žumberka, pljeskavice od povrća za vegetarijance i vegane nastaju u suradnji s tvrtkom Forum Orgo, panceta je iz Drniša, a sir se nabavlja iz autohtone mljekare Bohnec, dok umake radimo sami i to po tajnom receptu. Tu su i popularni krumpirići koji dolaze iz Like, točnije iz firme Agrovelebit”, odgovara nam Luka Jureško, operativni direktor lanca restorana Submarine, na pitanje u čemu je tajna popularnih hrvatskih burgera koji su se našli na listi 50 najboljih u svijetu.

Naime, prema rezultatu ankete provedene među pratiteljima portala Big 7 Travel koji čine zajednicu od 1,5 milijuna na društvenim mrežama, Submarine je jedini hrvatski brend uvršten na kartu ekskluzivnog društva najboljih. U ukupnu ocjenu bile su uključene online recenzije, prethodna medijska pokrivenost i blogovi.

“Ugodno smo bili iznenađeni tom viješću, a budući da uvijek ima mjesta za napredak, ova vijest nas je dodatno motivirala da nastavimo s još kvalitetnijim radom. Za ovu je nagradu prvenstveno zaslužan timski rad svih nas pa još jednom želim čestitati svim kolegama”, kaže Luka. Osim ovog, veliko priznanje stiglo je i 2021. godine kada je glasoviti Financial Times objavio popis 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi, a Submarine je bio jedina netehnološka kompanija iz jugoistočne Europe na tom popisu.

U timu je više od 200 zaposlenih

Luka je posebno ponosan na timski rad svih svojih kolega Submarine

Među najpopularnijim burgerima trenutno je Smokehouse koji čini 100 posto prirodni burger od junetine, svježa zelena salata, dimljena dalmatinska panceta, grilani dimljeni sir, BBQ i BBQ Mayo umak. Svaki burger je moguće dobiti u brioche i vegan pecivu ili u listovima zelene salate te u single ili double verziji. Poznati su i po svojim Truffle Grana Padano krumpirićima od ličkog krumpira, s domaćim Truffle umakom te listićima Grana Padano sira.

Iz ponude se posebno izdvajaju i veganski burgeri, a sastojke vegan pljeskavice u većini čine crni grah, mrkva, tikvica i lan, sve iz kontroliranog ekološkog uzgoja. Pri odabiru dobavljača najvažnija im je naravno kvaliteta i dosljednost samog proizvoda te mogućnost proizvodnje količina koje su im potrebne. To iskazuju i svojom kampanjom ‘Zagrizi lokalno’ kojom ujedno žele istaknuti vrlo važnu suradnju s lokalnim proizvođačima i dobavljačima.

“Glavni cilj biljne pljeskavice je da bude ukusna i da se uklopi s ostalim sastojcima burgera, ali i da bude dovoljno privlačna onima koji konzumiraju i meso. Vjerujemo da je veganska ponuda budućnost, tako da stalno radimo na istraživanju i testiranju novih stvari, pa se i u našoj ponudi taj segment kontinuirano povećava”, dodaje Luka. Nove recepture rezultat su istraživanja tržišta i raznih testiranja, a u Submarine timu trenutno je više od 200 članova, s planom daljnjeg širenja.

Priprema se otvaranje novih restorana

Submarine restorani otvorit će se i na novim lokacijama Submarine

Burgeri se često smatraju kao jelo u kojem glavnu ulogu igraju dobar komad mesa i ukusno pecivo, no Luka nam potvrđuje da su, uz to, ključne i druge sitnice. “Svaki sastojak je bitan i u burgeru je s razlogom. Naravno, bitni su i pecivo i meso i povrće, no ono što se možda često zapostavlja je umak. Mi sve svoje umake radimo po tajnim recepturama Submarine kuhinje. Također, kod slaganja idealnog burgera treba biti i jako oprezan da jedan od sastojaka ne prevladava, već da su svi dobro izbalansirani te da ih se može okusiti u istoj mjeri”, kaže.

Osim neodoljivim burgerima, glavne vrijednosti Submarine restorana na sve se goste prenose kroz svaki detalj u interijerima, kroz poruke, komunikaciju osoblja, glazbu pa čak i osvjetljenje. “Tako ćete kod nas čuti naš Submarine radio, osjetiti prijateljsku atmosferu te vidjeti našu kreativnost u svim dijelovima restorana. Hrana je neupitno najvažniji segment, ali ne i jedini. Kao naš glavni forte istaknuo bih jak tim, upornost te donošenje ključnih odluka na vrijeme. To su ujedno i osnove uz koje se mogu premostiti sve nepredvidive situacije, a njih ima dosta i uvijek se pojavljuju nove. Bitno je da vjeruješ u sebe i ono što nudiš, a tada će to prepoznati i gosti, kao i ostatak tržišta”, govori Luka.

Ono što ih posebno ističe na tržištu je i posebna Kids Eat Free Sunday ponuda, točnije besplatan dječji menu za klince do 10 godina, uz pratnju i konzumaciju roditelja ili odrasle osobe, svake nedjelje. Uravnotežen obrok s mini burgerom, domaćim krumpirićima i zdravim desertom te zabavnim iznenađenjima definitivno će oduševiti svako dijete. Submarine trenutno ima ukupno 17 restorana u Hrvatskoj – 11 u Zagrebu, tri u Splitu, dva u Rijeci i jednog u Zadru, a u planu je i njihovo otvaranje na novim lokacijama. “Osim širenja u Hrvatskoj, planiramo širenje i na inozemnim tržištima. Prije dvije godine pokrenuli smo tri restorana u Bukureštu, a iduće je godine plan otvoriti ih još”, zadovoljno će Luka.

Ponuda restorana kontinuirano se unaprjeđuje u skladu sa željama tržišta Submarine

Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Submarine.