FOTO: Saša Ćetković

Imaju najveću mrežu digitalnih ekrana u Hrvatskoj, a sada su lansirali i Fitness TV. Osnivač nam je otkrio detalje

O novom projektu na domaćem tržištu razgovarali smo s Mislavom Lizatovićem, članom Uprave tvrtke B1 Media

Imaju najveću mrežu digitalnih ekrana u Hrvatskoj, a sada su lansirali i Fitness TV. Osnivač nam je otkrio detalje

O novom projektu na domaćem tržištu razgovarali smo s Mislavom Lizatovićem, članom Uprave tvrtke B1 Media

FOTO: Saša Ćetković

“Na B1 ekranima dnevno se vrti u prosjeku između 3000 i 3500 oglasa. Budući da se na tržištu pozicioniramo kao medij na mjestu gdje se ciljana skupina već nalazi, raspon proizvoda koji se oglašavaju je raznolik – zdravstveni proizvodi i usluge, lifestyle i fitness proizvodi, uslužne djelatnosti, luxury proizvodi, auto industrija, tehnologija, eventi”, opisuje Mislav Lizatović, član uprave tvrtke B1 Media.

Naime, riječ je o tvrtki koja ima najveću mrežu digitalnih ekrana u Hrvatskoj, a kojoj je cilj na moderan način što jednostavnije publici prenijeti određene poruke. Kontinuiranim istraživanjem potreba potrošača i klijenata, na tržište su tako nedavno lansirali novitet – prvu Fitness TV.

Fitness TV je programsko digitalno oglašavanje dostupno u vodećim fitness centrima diljem Hrvatske, upotpunjeno sadržajem kao što su servisne edukativne informacije te video spotovi. Trenutačno se vrti u 15 velikih lanaca teretana te ostvaruje više od 250.000 kontakata mjesečno putem više od 80 monitora.

Na pravom mjestu u pravo vrijeme

“To je win-win za sve. Teretane imaju benefit u tome što im pružamo hardver, softver, tehničku podršku i sadržaj – što povećava korisničko iskustvo u teretani. S obzirom na fragmentaciju medija, brendovima postaje sve važnije odabrati i biti prisutnima na pravom kanalu u pravo vrijeme”, govori Lizatović.

Zbog toga su se strateški usmjerili na pokretanje kanala koji će oglašivačima pomoći u učinkovitoj komunikaciji s ciljnom skupinom. Drugim riječima, kad trčite na traci ili dižete utege u teretani, ispred vas je ekran na kojem se vrte prigodne reklame za, primjerice, proteine, tenisice, sprave i drugo.

“Ovo zovemo – jednostavno ciljano. Fitness TV optimalan je kanal za većinu industrija koje žele komunicirati s osobama u dobi od 18 do 40 godina s raspoloživim prihodom, koje žele maksimalno iskoristiti svoj život”, kratko će Lizatović.

Cilj je zadovoljiti potrebe novih potrošača

“Naši kanali isporučuju komunikaciju s potrošačima koji imaju određeno stanje potrebe, u ovom slučaju potrošače koji žele aktivno poboljšati svoj život, a nalaze se u trenutku u kojem su usredotočeni na tu ideju i spremni su čuti poruke koje se odnose na ostvarenje ideje”, nastavlja.

Primarni okidač za pokretanje Fitness TV-a bila je pojava nove skupine potrošača, pod nazivom NEO, odnosno New Economic Order. “Nedavna studija Roy Morgan Research Australia otkriva da NEO potrošači troše između 260 i 300 posto više od tradicionalnih potrošača te su uvijek u pokretu”, govori Lizatović.

A upravo je dostavljanje jedinstvene i jednostavne poruke potrošaču u pravo vrijeme na pravom mjestu tajna dobrog i kvalitetnog digitalnog oglasa.

Dostaviti poruku u pravo vrijeme na pravom mjestu jedna je od tajni kvalitetnog digitalnog oglasa Saša Ćetković

Personalizacija oglasa je sve važnija

“Što se tiče Fitness TV-a, već prve brojke govore da naši ciljani potrošači provode više od 45 minuta dnevno konzumirajući informacije putem ovog medija, s ciljem donošenja aktivnih odluka i poboljšanja svog života”, kaže Lizatović.

Zahvaljujući digitalizaciji i razvoju tehnologije, danas je tako sve lakše reklamu prikazati ciljanoj skupini kojoj je ona namijenjena, zbog čega je Fitness TV na tržištu već prikupila pozitivne reakcije klijenta, ali i publike.

“Već duže vrijeme na internetu i socijalnim mrežama viđamo trend ‘personaliziranih’ oglasa – tehnologije koja skuplja podatke o nama i time kroji savršenu reklamu za nas. Pomoću raznih aplikacija za analizu kupaca, sada i digitalni ekrani analiziraju dob, spol i ostala demografska obilježja te pomoću njih plasiraju pravu reklamu u pravo vrijeme”, govori naš sugovornik.

Digitalno oglašavanje kao efektivnije rješenje

Kao i mnogi drugi, ubrzavanjem digitalizacije tvrtka B1 Media morala je prilagoditi svoj medijski prostor što je značilo visoka ulaganja u digitalne ekrane i opremu kroz kraći period vremena.

“Plakatni oglas i dalje ima svoju svrhu, ali u današnje vrijeme kupci imaju sve manje vremena te je zbog toga digitalno oglašavanje efektivnije – dinamičnije i optimizirano za određene ciljne skupine”, opisuje Lizatović.

Uz Fitness TV, B1 Media poznata je po oglašivačkim digitalnim kanalima u drugim kategorijama, od domova zdravlja, ljekarni, javnog prijevoza i poslovnih zgrada pa sve do plaža, marina, obrazovnih institucija i veterinarskih institucija.

Više od 1200 ekrana u regiji

Kratkoročni fokus usmjeren im je primarno na proširenje usluga na postojećim kanalima. Naime, B1 Media trenutno ima više od 600 digitalnih ekrana u Hrvatskoj što ih čini najvećim pružateljem medija za digitalne ekrane.

U Srbiji i Sjevernoj Makedoniji također raspolažu s više od 600 digitalnih ekrana čime cijela B1 mreža regionalno raspolaže s više od 1.200 digitalnih ekrana.

“Srednjoročno gledano, nastavit ćemo s razvojem i uvođenjem novih kanala koji stupaju u direktan kontakt sa svojim potrošačima, što je idealno za medijske miksove oglašivača koji trebaju povećati razmatranje svojih brendova”, zaključuje Lizatović.

Time će ujedno pratiti i nove potrebe tržišta te zadovoljiti važnost kontinuirane modernizacije s konačnim ciljem uspjeha u sektoru oglašivačke industrije.


Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom B1 Media.