IT tvrtka Alfatec predstavila poslovne rezultate. Zadnjih godinu dana financijski narasli za 80 posto

Na tržištu posluju protekle 33 godine

FOTO: Alfatec

“Lani su nam prihodi porasli za oko 80, a izvoz za 65 posto. Uspješne godine koje su prethodile 2022. omogućile su nam prikupljanje resursa u financijskom i poslovnom obliku kako bismo ih kvalitetno investirali u unaprjeđenje poslovanja na svim razinama. Zajedno s ovom 2023., investicije će iznositi više od pola milijuna eura”.

Na ove poslovne rezultate je Kristina Šimac, financijska direktorica zagrebačke IT tvrke Alfatec, itekako ponosna, a na jučerašnjoj prvoj ikad konferenciji za novinare istaknula je kako je iza firme najuspješnija godina ikad.

Iskoristili su priliku kako bi se prisjetili i bogate povijesti ove tvrtke koja u Hrvatskoj postoji već 33 godine. Pokrenuo ju je Drago Kornfeld s troje zaposlenih koja se ubrzo pozicionirala kao jedna od najuspješnijih domaćih IT tvrtki. Danas pak broje 37 zaposlenih, a od toga su desetak ljudi zaposlili zadnjih godinu dana.

Išli u redizajn firme

Njegov sin Marko Kornfeld, nakon više od 10 godina iskustva rada u Alfatecu, 2015. dolazi na poziciju direktora tvrtke zajedno s ocem, a 2016. Drago odlazi u nadzorni odbor. Od tada do danas je Alfatec proveo niz transformacija koje uključuju nove tehnologije, širenje područja ekspertiza i povećanje tvrtke.

“Izrazito sam ponosan što je Alfatec u svojoj povijesti išao samo pozitivnim putem poslovanja. Zahvaljujem svim zaposlenicima koji su svojim znanjem i umijećem stvorili Alfatec kakav je danas, a posebno svome ocu koji mi je poklonio povjerenje predavši mi direktorsku poziciju. S tom značajnom ulogom dolaze velike obveze i odgovornosti, a među njima je bilo i postavljanje nove strategije. Od tada intenzivno radimo na realizaciji iste”, kaže Marko.

Alfatec je nakon uspješnih 33 godine i poslovanja koje je pratilo moderne ICT trendove, prošle godine pokrenuo unaprjeđenje identiteta tvrtke kojim se predstavlja javnosti. Rebranding projekt obilježio je proteklu godinu, a trajao je gotovo godinu dana.

Osim kompletnog novog vizualnog identiteta, priče i slogana koji stoje iza Alfatec brenda, Alfatec je lansirao i novu web stranicu. Posljednji korak ove priče je i redizajn ureda koji je upravo u tijeku, gdje će zaposlenici Alfateca u proljeće zakoračiti u novi, modernizirani ured s još boljim uvjetima rada.

Kristina Šimac Alfatec

Povećanje plaća svim zaposlenicima

Protekla je godina bila značajna i u kadrovskim širenju Alfateca gdje je povećan broj zaposlenih za više od 30 posto uz povećanje plaća od 10 posto, što je bila i nagrada svim zaposlenicima za izniman trud, rad i doprinos, ali i bolje prihvaćanje brzorastuće inflacije. Novi zaposlenici došli su i preko studentskih sajmova na kojima je Alfatec prisutan svake godine (FER, FOI i PMF).

Sve to prepoznato je i od poslovnih partnera, pa je tako Thales grupacija, čije proizvode distribuira Alfatec već dugih 25 godina dodijelio nagradu za najbrže rastućeg distributera u srednjoj i istočnoj Europi (CEE) za 2021. Thales grupacija među globalnim je tehnološkim liderima, s preko 80.000 zaposlenika na pet kontinenata.

Dobiti nagradu od kompanije čiji su proizvodi i dio Rovera na Marsu, je za Alfatec, jednu ‘malu’ hrvatsku tvrtku, veliko priznanje i potvrda kvalitete rada i stručnosti zaposlenika Alfateca.

Tijekom prezentacije, predstavljeni su i neki od istaknutih projekata Alfateca, a svakako je uz Elarion platformu, najuzbudljiviji bio i HYBRID projekt.

Pametno rješenje za hotele

Projekt HYBRID, uz Alfatec, sufinancira i Europski fond za obranu (EDF), a radi se o jednom od važnijih projekata ne samo za Europsku Uniju već i za Alfatec. Razvoj HYBRID projekta odvijat će se unutar posebnog Alfatec odjela Domovinske sigurnosti.

HYBRID projekt se razvija u suradnji s Alfatec partnerima iz Francuske i Grčke. Zbog kompleksnosti ovog projekta, ali i drugih razvojnih projekata na kojima radi odjeli Alfateca, Alfatec je u potrazi za dodatnim kvalitetnim stručnjacima i ekspertima.

Prošle godine, Alfatec je na najvećem B2B sajmu u turizmu, World Travel Market London predstavio Elarion Hospitality rješenje koje je dio Elarion platforme, a koja hotelskim kompanijama i lancima, boutique hotelima te kampovima, omogućuje, uz pomoć strojnog učenja i umjetne inteligencije, da definiraju najbolje cijene vlastitih smještaja u odnosu na konkurenciju, upravljaju vlastitom on-line reputacijom te analiziraju zadovoljstvo gostiju kroz in-stay i post-stay komunikaciju.

Neki od korisnika Elarion Hospitality rješenja su i kompanije poput Valamara, Plave Lagune i Hotela Dubrovnik.

Konferencija za novinare Alfatec

Rast u svim segmentima

Kako je 2022. bila uspješna za Alfatec, takva će zasigurno biti i 2023. godine kada Alfatec čekaju mnogi izazovi na polju razvoja Elarion platforme te unaprjeđenja proizvoda unutar platforme, uz dodatna pojačanja razvojnih i prodajnih timova.

Unatoč negativnim trendovima u IT industriji gdje je ova godina započela intenzivnim otpuštanjem, Alfatec planira upravo suprotno, intenzivno raditi na dodatnim kadrovskim pojačanjima u obliku podatkovnih inženjera, machine learning inženjera, full stack developera i drugih stručnjaka iz ICT područja kako bi se veliki investicijsko-razvojni ciklus nastavio.

Rast izvoza je također u planu za Alfatec, gdje se predviđa rast u svim segmentima poslovanja s naglaskom na izvoz vlastitih rješenja.