Jedna od najjačih kava na tržištu sada je dostupna i kod nas. 'Naša šalica može zamijeniti vaše četiri'

Razgovarali smo s Alexanderom Sackenom, operativnim direktorom brenda Black Insomnia Coffee

FOTO: Unsplash/TMG CREATIVE

Potreba za dodatnom energijom nešto je s čime se gotovo svatko susretne barem jednom tijekom dana. Osjećaj iscrpljenosti, umora i dekoncentriranosti, ono je što nas ometa u svakodnevnim aktivnostima i definitivno nešto što nastojimo izbjeći kada god je to moguće.

“Sve to možemo usporediti s iskustvima vrhunskih sportaša koji također traže najbolja rješenja za svoje tijelo i performanse. Često je slučaj da im je potrebno povećanje snage da bi dovršili svoj trening ili natjecanje, no za njih na tržištu nema dovoljno opcija za povećanje razine energije i konzumiranje zdravih proizvoda”, govori nam Alexander Sacken, glavni operativni direktor brenda Black Insomnia Coffee.

Upravo to jedan je od glavnih razloga zašto je uopće nastala njegova kava – proizvod koji nudi oboje jer, kaže Sacken, dolazi od potpuno prirodnih sastojaka i temelji se na kofeinu koji je, po njegovom mišljenju, najučinkovitiji i najzdraviji pojačivač energije.

Bogata karijera u industriji kave

“Započeo sam svoj put u svijetu kave predstavljanjem prve Nespresso kompatibilne kapsule za kavu s kisikovom barijerom još 2012. godine. Od tada se puno toga promijenilo”, govori Sacken.

Sacken je tako sudjelovao i u lansiranju te osmišljavanju novih proizvoda za brendove kao što su Nespresso, Dolce Gusto i Energy Coffee Drink na novim tržištima – od Kanade i skandinavskih zemalja, preko Španjolske, Njemačke i Južne Koreje, pa sve do Kine, Australije i Južne Afrike.

“Gotovo sve marke kave uglavnom su iste. Igraju se s istim karakteristikama i sličnim okusima, iskreno govoreći, prije je bilo dosadno i nije bilo nijedne marke koja je nudila nešto jače za potrošače. Ipak, zaključio sam da postoji mnogo ljudi koji traže nešto posebno što će im dati poticaj i fokus koji trebaju i žele”, prepričava Sacken.

Otkrili najjače zrno i pokrenuli brend

Tako su počeli istraživati zrna s visokim postotkom kofeina jer su htjeli ponuditi nešto posebno jako, ali bez dodavanja umjetnih tvari. Nakon nekoliko mjeseci rada, identificirali su najbolje i najjače zrno te krenuli u izgradnju Black Insomnia Coffee brenda.

Black Insomnia Coffee izumljena je 2016. godine u Južnoj Africi, točnije u Cape Townu. Osim klasične jake kave, tim je vjerovao da ljudi trebaju i zdravu alternativu energetskim pićima koja su inače puna kemikalija, umjetnog kofeina i prehrambenih dodataka.

Zato su prošle godine odlučili ući i na to tržište. Predstavili su prvo energetsko piće na bazi kave u svijetu, bez aditiva, a koje nudi tri puta više kofeina od običnih energetskih napitaka.

Alexander Sacken otac je četvero djece, a industrija kave više je od desetljeća njegova velika strast Black Insomnia Coffee

Od Južne Afrike do našeg tržišta

“Naši klijenti diljem svijeta vole ono što radimo i što im pomažemo da se napune energijom. Koncept supercharging je ono što mi zapravo prihvaćamo – želimo podržati naše potrošače da nadiđu svoje percipirane granice i da se nose sa svim izazovima koji su pred njima”, ističe naš sugovornik koji u kavi vidi pravu umjetnost.

U Black Insomnia Coffee asortimanu nalaze se energetska pića Pure Cold Brew i Sweet Cold Brew, mljevena kava, kava u punom zrnu te kapsule kompatibilne za Dolce Gusto aparate.

Na hrvatskom tržištu dio Black Insomnia Coffee proizvoda bit će dostupan u Kauflandu, a u planu je i daljnje širenje maloprodajne mreže u Hrvatskoj. Osim kod nas, prodaju se u još desetak zemalja na različitim kontinentima. Karakterizira ih čista 100 posto Robusta kava, bez ikakvih aditiva, konzervansa i umjetnih sastojaka.

Upravo zbog toga, energetski napitci ovog brenda omiljen su odabir i vrhunskih sportaša koji su u potrazi za kvalitetnim i zdravim proizvodom koji neće naštetiti njihovom organizmu, a ujedno će im pružiti energiju koja im je potrebna.

Sto posto prirodan kofein najveća je prednost

“Naš snažan rast proizlazi iz trenda da mnogi ljudi koriste kofein u različitim oblicima kako bi im pomogao postići ono što žele, fizički i mentalno. Sportaši koriste kofein prije vježbanja da bi bili brži u načinu rada, dok ga drugi ljudi koriste kako bi se bolje usredotočili”, dodaje Sacken.

Nastavlja da je zato kofein nutritivni dodatak popularan na mnogim tržištima. Međutim, napominje da se dosta proizvoda temelji na umjetnom kofeinu koji se obično drugačije apsorbira u ljudskom tijelu i manje je dobar od prirodnog. “Naš kofein je 100 posto prirodan i stoga ga ljudsko tijelo može vrlo dobro apsorbirati”, kaže.

Sacken nam je to opisao i na konkretnom primjeru. “Razlika od ostalih kava na tržištu je u tome što vam je potrebna samo jedna šalica Black Insomnije da biste dobili isti učinak kao s četiri šalice neke druge, slabije kave”.

Dodaje da je korisno napraviti i usporedbu s energetskim pićima u limenkama – kod energetskih pića koja su puna šećera postoji rizik od pada energije nakon jednog sata od konzumacije, dok je uz dodatak Black Insomnia kave učinak vidljiv tri do četiri sata.

Kava je za jedne strast, za druge običan napitak

S obzirom na ogromno iskustvo u industriji kave, Sackena smo za kraj pitali može li nam objasniti zašto kavu percipiramo na tako različite načine – ponekad je roba, ponekad luksuz, ponekad napitak koji pijemo iz navike, a ponekad je pak cijenimo kao najslađi slatkiš.

“Vjerujem da je odgovor prilično jednostavan – sve je u strasti. Izuzetno smo strastveni oko kave, a kada smo tako strastveni, savršena šalica ili limenka kave postaje ključna stvar za nas, svakodnevno. Postoji razlika između ljudi koji dišu i žive kavu i onih koji prodaju ono što zovu kavom”, govori.

Dodaje da se to može usporediti sa satovima – neki kupuju jeftiniji sat jer moraju znati koliko je sati, dok drugi troše bogatstvo jer uživaju u tom modnom dodatku, a ne samo u njegovoj funkciji.

“Vjerojatno je slično i s kavom – jedni traže funkciju, primjerice da ih razbudi, a drugi istinski uživaju u njoj i njezinim okusima. Međutim, kada je u pitanju Black Insomnia Coffee, nije potrebno birati između funkcije i dobrog okusa jer ona naprosto pokriva oboje”, zaključuje Sacken.


Sadržaj nastao u suradnji s brendom Black Insomnia Coffee.