Ova Zagrepčanka izrađuje komarnike, rolete i ograde. Krenula je u travnju, a već razmišlja o proširenju

Željka je izradu weba sasvim prepustila partnerskoj firmi kako bi se posvetila svom osnovnom poslu

FOTO: TMG Creative

Tehnologija napreduje, očekivanja korisnika se mijenjaju, konkurencija raste. Izazovi pred poduzetnicima konstantno se multipliciraju. Pravilno postaviti prioritete i suočiti se s njima nikada nije bilo važnije.

Telegram i Hrvatski Telekom predstavljaju Poslovanje na dlanu, platformu koja otkriva aktualne izazove manjih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj te zajedno s našim vodećim stručnjacima i poduzetnicima iz različitih industrija otkriva koji su trendovi i rješenja ključni za uspješno poslovanje u digitalno doba.


Soblinec nedaleko Sesveta od travnja ove godine postao je bogatiji za jednu poduzetničku priču. Naime, Zagrepčanka Željka Jelavić, po struci poštanska tehničarka, duže je vrijeme imala želju pokrenuti vlastiti posao.

Uz upornost i podršku bližnjih, danas je vlasnica tvrtke EXTE-Produkt koja je registrirana za proizvodnju proizvoda od plastike i aluminija. Primarno se bavi proizvodnjom svih vrsta komarnika – harmo, rolo i fiksnih te roleta.

“Bilo je trenutaka u kojima me bilo strah, no kada osjećate da ste na pravom putu, onda se stvari počnu razvijati upravo onako kako je zamišljeno. Najvažnije je ići naprijed i ne odustajati. Uz to sve, veliki poticaj bilo je i muževo dugogodišnje iskustvo u branši, a uz njega sam i ja zavoljela taj posao”, prepričava nam Željka.

Pripremaju se za proširenje tima

Dodaje da joj je najveća prednost vlastite tvrtke to što svakodnevno surađuje sa suprugom Mariom. “Organizirani smo tako da on vodi terenski dio posla, a ja sam zadužena za komunikaciju s klijentima, odgovaranje na upite za ponude te ostale birokratske poslove vezane uz samo vođenje posla”, kaže.

Trenutno imaju troje zaposlenih, a koriste i usluge kooperanata dok ne nađu dodatno pojačanje za svoj tim. PVC stolariju za njih pak proizvodi partner firma s kojom se nadopunjuju u poslu, a kupcima ujedno nude i bravarske usluge – staklene, metalne ili aluminijske ograde, nadstrešnice, zimske vrtove i manje montažne objekte.

Međutim, obavljanje svakodnevnih zadataka ne bi mogla zamisliti bez raznih digitalnih rješenja i alata.

Primarno se bave proizvodnjom svih vrsta komarnika i roleta, ali u ponudi imaju i niz drugih usluga EXTE-Produkt

Digitalne alate koriste u svim procesima

“Trenutno koristimo par digitalnih programa. Na primjer, jedan od njih je program ‘Stijene’. On nam služi za izradu ponuda, vođenje stanja skladišta, kreiranje radnih naloga, pisanje računa i slično. U njemu se ujedno nalazi i cijela baza podataka s cijenama materijala naših dobavljača”, kaže Željka kojoj je ključno konstantno ažuriranje podataka kako bi mogla pravovremeno odgovoriti na upite bez stalne provjere ulaznih cijena.

Najčešće putem poziva ostvaruju onaj prvi kontakt, ponude najčešće šalju e-mailom, a dogovori se odvijaju i putem WhatsAppa, Vibera ili Facebooka.

Svoje projekte promoviraju i na društvenim mrežama, a uskoro će te online platforme povezati i s web-stranicom koja je trenutno u izradi, kako bi svi sadašnji, ali i budući klijenti na što jednostavniji način mogli dobiti sve informacije na jednom mjestu.

Na web-stranici objedinit će najvažnije informacije

Izradu web-stranice prepustili su u ruke Hrvatskog Telekoma, u sklopu njihove usluge Digitalno poslovanje. “Primarni plus je to što nema inicijalnog troška za izradu stranice, kao kod ostalih pružatelja, već se naplata vrši na mjesečnom računu. To nam je puno značilo s obzirom na to da smo prilikom otvaranja i registracije tvrtke imali velike izdatke”, govori Željka.

Prvi i gotovo jedini korak koji oni kao tvrtka moraju obaviti jest prikupiti materijal – fotografije i ostatak sadržaja koji žele postaviti na svoju stranicu. To im je, kaže Željka, najveći izazov jer za sve ostalo imaju stopostotnu podršku IT sektora.

“Oni će se pobrinuti da stranica bude atraktivna i pregledna, naravno uz naše navođenje. Nakon izrade, preuzimaju i održavanje stranice, tako da zaista nemamo nikakvih briga”, dodaje.


Jednim korakom do web-shopa ili web-stranice

Uz uslugu Digitalno poslovanje na jednostavan način unaprijedi svoj posao:

  • kreiranje web-stranice u skladu s vašim vizualnim identitetom
  • SEO optimizacija sadržaja
  • hosting web-stranice
  • održavanje web-stranice i korisnička podrška
  • izrada web-shopa – automatizirane online trgovine koja radi 24 sata
  • kontinuirano praćenje posjećenosti web-shopa
  • analiza kupaca i praćenje popularnosti proizvoda
  • olakšana automatizacija i interakcija s korisnicima

Dosta vremena provode na terenu

Tijekom cijelog procesa, od same ideje pa sve do realizacije digitalnog unaprjeđenja poslovanja, EXTE-Produkt je imao stalnu podršku HT menadžera za poslovne korisnike koji je spremno i strpljivo odgovarao na sve njihove upite i davao im prijedloge, što im je zapravo i najviše pomoglo da se upoznaju s ponudom koju HT pruža.

“Mogu slobodno reći da bez njega ne bismo ni znali za sve te mogućnosti, odnosno da sve potrebno možemo imati na jednom mjestu. S obzirom na to da smo prvu suradnju s HT-om ostvarili u području telekomunikacija, odlučili smo se za njih i po pitanju IT opreme, odnosno svega što nam je bilo potrebno za kvalitetno i efikasno vođenje poslovanja”, prepričava Željka.

Budući da su dosta vremena i na terenu po cijeloj Hrvatskoj i izvan nje, kvaliteta signala i pokrivenost mreže im je jako bitna kako bi u bilo kojem trenutku bili dostupni, kako jedni drugima, tako i klijentima.

Zbog čestog rada na terenu, digitalni alati su im ključni za dostupnost EXTE-Produkt

IT podrška u svakom trenu

“Imajući na umu programe koje koristimo za izradu ponuda i njihovu ‘težinu’, bilo nam je vrlo važno imati i kvalitetno te brzo prijenosno računalo, a to smo rješenje također dobili kroz uslugu Moj digitalni ured”, dodaje naša sugovornica.

U paketu imaju prijenosno računalo s integriranom karticom za Internet, Microsoft Office 365 paket te IT podršku u svakom trenu. Paket podrške konkretno znači da imaju agenta koji ih je uveo u instalaciju same licence te njezino korištenje. Isto tako, za samo prijenosno računalo imaju podršku HT-ovog partnera Combisa koji vrši instalaciju i isporuku.

Sve to uvelike će im pomoći u održavanju i unaprjeđenju njihova poslovanja jer digitalizacija igra zaista veliku ulogu i treba maksimalno iskoristiti sve njezine prednosti. “Što se budućnosti tiče, jako nam je važna stabilnost te pozitivno radno okruženje. U cilju nam je i proširenje asortimana proizvoda i usluga koje možemo ponuditi kupcima, a na nekima od njih već sada polako radimo”, zadovoljno će Željka.


Uštedi vrijeme i olakšaj poslovanje

Moj Telekom aplikacija za poslovne korisnike idealno je rješenje za uštedu vremena i olakšavanje poslovanja:

  • jednostavna prijava i lako korištenje
  • pregled mobilnih i fiksnih usluga, paketa i aktiviranih opcija na jednom mjestu
  • aktiviranje novih opcija te nadoplata bonova
  • pregled i preuzimanje računa u digitalnom obliku unazad 12 mjeseci
  • plaćanje računa i slanje knjigovodstvenom servisu
  • ažuran odgovor na sva pitanja i izazove, korisnička podrška u svakom trenu
  • ekskluzivne pogodnosti i popusti

Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskim Telekomom.