U suradnji s
U suradnji s A1 Hrvatska

Sever kreirao poslovnu odjeću za veliku domaću kompaniju. Dizajnom je podsjetio koliko je traper ženstven

Potrebno nam je više ovakvih suradnji dizajnera i tekstilne industrije, kazao je Sever čiji brend ove godine slavi 20 godina rada

FOTO: A1 Hrvatska

A1 Hrvatska ove je godine postala prva tvrtka koja je osvojila ATD Best Award nagradu za najbolju praksu u razvoju radne snage i njihov program “Čini pravu stvar“. Ne čudi stoga da su isti pristup odlučili primjeniti i izvan kompanije, nudeći priliku hrvatskim dizajnerima da se okušaju u dizajniranju poslovne odjeće natječajem “Ti kreiraš“, ali i osiguravajući im suradnju s kompanijom Naftalina, koja već skoro 40 godina proizvodi tekstilnu galanteriju za brojne domaće i svjetske komitente. Ishod natječaja je, naravno, nova poslovna odjeća zaposlenika A1 Hrvatska, nastala prema visokim standardima domaće tekstilne industrije i dizajna.

“Dva najvažnija zadatka u tvrtki A1 Hrvatska su briga o našim zaposlenicima i zajednici u kojoj poslujemo. I u ovom vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje te svakim svojim korakom nastojimo doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djelujemo. Natječajem za novu poslovnu odjeću željeli smo podržati hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazati brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ našeg uspjeha. Natječaj je bio namijenjen prvenstveno dizajnerima koji spadaju u grupu malih poduzetnika (SoHo), čiji su biznisi podosta pogođeni aktualnom pandemijom. Zato smo im željeli dati priliku da postanu dio jedne velike priče”, objasnila je Jasmina Alijagić, stručnjakinja za brend strategiju A1 Hrvatska.

Program za boljitak zajednice

Cijeli je natječaj odrađen u sklopu programa Čini pravu stvar, kojim kompanija nastoji na poticajan način doprinijeti boljitku zajednice.

“Nastojeći prepoznati probleme zajednice – u ovom slučaju modne i tekstilne industrije u Hrvatskoj, natječajem za dizajn nove službene odjeće željeli smo joj dati dodatni poticaj i vjetar u leđa“, dodala je.

Tražila se nova, moderna i praktična poslovna odjeća, a pristiglo je 47 rješenja koja potpisuju 32 dizajnera ili dizajnerska tima. U finalu su se našli Sara Lončarić (Blackpearl), Nives Dravinec (Figurai) i Robert Sever koji su tijekom ljeta razvijali prototipe predloženog dizajna te izradili ogledne primjerke.

Nedavno je izabran novi dizajn poslovne odjeće, pobjednik natječaja Ti kreiraš je Robert Sever, a prve primjerke nove poslovne odjeće za zaposlenike A1 prodajnih centara djelatnici su već počeli nositi.

A1 Hrvatska

“Bilo mi je teško odlučiti se za jedan model jer je bilo puno jako dobrih rješenja koje su ponudili naši dizajneri. No, uistinu mi se svidjela modularnost koju je primijenio Robert kako bismo u svako doba godine bili primjereno odjeveni, ali i način na koji je istaknuo našu ženstvenost“, istaknula je Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija koji je odabrao pobjednički dizajn.

Bazu nove poslovne odjeće čini traper košulja i jednostavne hlače, a crvenim linijama i dugmadi naglašena je prepoznatljivost brenda.

“Radi se o vrlo jednostavnim i prepoznatljivim odjevnim predmetima, košulja i hlače su osnova i muške i ženske poslovne odjeće. Igrom svjetlije i tamnije strane trapera od kojeg je izrađena sama košulja postignuta je dinamika i sam dizajn je upravo naglašen time, kao i detaljima koji su izrađeni u prepoznatljivoj crvenoj A1 Hrvatska boji”, kazao je Sever pa dodao:

“Crne hlače klasičnih, ali suvremenih proporcija krase detalji poput proštepa u crvenoj boji. Ženskom poslovnom odjelu dodan je i crni prsluk/sako i može se nositi na samu košulju. Vrlo je ženstven i elegantan, s povezom u struku te blagim peplumom u donjem djelu.”

 

A1 Hrvatska

Kreativni izazovi

Brend Robert Sever se u svojih 20 godina postojanja već susretao s ovakvim projektima te uživaju u kreativnim zadacima koji oni nose. Međutim, ovo iskustvo se po nečemu ipak izdvaja.

“U ovoj situaciji radi se o kolaboraciji – dakle A1 Hrvatska kao začetnik ideje, Naftalina proizvoda i ja kao dizajner. Zahvaljujući spremnosti i angažmanu Naftaline ovaj proces je bio iznimno ugodan i vrlo pozitivno iskustvo. Upravo u tome je posebnost ovog projekta”, komentirao je..

Josipa Maslać-Petričević, direktorica obrta za proizvodnju tekstilnih artikala Naftalina A1 Hrvatska

“Dodatno mi je drago da se ovom prilikom dogodilo spajanje dizajna i tekstilne industrije, što – prema mojem mišljenju – u Hrvatskoj jako nedostaje, ili se događa prerijetko. Bilo bi mi drago da ovakvih projekata i suradnji bude još više u što skorijoj budućnosti”, istaknuo je.

Za kraj je rekao: “Za mene je pobjeda osobno lijep moment u godini kada slavimo 20 godina stvaranja i postojanja na hrvatskoj sceni i još jedan dokaz kako je iznad svega najbitnija kvaliteta.”


Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska