U suradnji s
U suradnji s Zagrebačkom pivovarom

Street art umjetnica Tea Jurišić ima novi rad o kojem svi pričaju. Oslikala je etiketu kultnog piva. Kako vam se čini?

Motiv prezentiran na etiketi je za mene zapravo srž blagdana, a to je zajedništvo., kazala je Tea

FOTO: PIXSELL

Estetika je vrlo bitan faktor koji često nesvjesno uzimamo u obzir prilikom kupnje proizvoda. Osim što mu daje dodatnu vrijednost, zanimljiv dizajn također pomaže razlikovati jedan proizvod od milijun drugih na tržištu. Estetika svakako igra ključnu ulogu u percepciji i identifikaciji proizvoda, a njezinu važnost prepoznali su i u Zagrebačkoj pivovari.

Naime, pivovara je ovih blagdana predstavila suradnju s domaćim umjetnicima kako bi se kreirala još jedna nezaboravna etiketa s božićnim motivom. “Božićno pivo izvrstan je primjer kako poslovna i kreativna ideja zajedno mogu rezultirati pravim malim remek-djelom”, priča nam Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare koja ne krije zadovoljstvo reakcijom kupaca.

“Reakcije tržišta pokazuju kako je interes za Božićno pivo sve veći te da se kupci rado vraćaju kvalitetnom pivu koje u njihovim obiteljima već predstavlja dio blagdanske tradicije”, kaže Diana te time potvrđuje tezu kako kod kupaca dobar dizajn zaista ima odjeka.

“Zahvaljujući tome, naše etikete postale su dijelom hrvatske pop-kulture kojem se svake godine istovremeno vesele ljubitelji piva, ali i ljubitelji umjetnosti. Prije dvije godine smo u Klovićevim dvorima održali i izložbu etiketa nastalih tijekom 30 godina Božićnog piva koja se pokazala kao pravi uspjeh, a veselimo se i budućim izložbama zato što je suradnja s umjetnicima tradicija koju ćemo svakako nastaviti”, kaže Diana.

Iza dizajna stoji perspektivna mlada umjetnica

Iako se na natječaj za dizajn etikete prijavio velik broj umjetnika, ovogodišnja pobjednica natječaja je Tea Jurišić. Kako je upravo njoj pripao zadatak dizajniranja etikete božićnog Ožujskog piva, otkrio nam je senior strategy & portfolio manager za core brendove Zagrebačke pivovare Zlatko Novaković.

Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare i Zlatko Novaković, senior strategy & portfolio manager za core brendove Zagrebačke pivovare PIXSELL

“Kako bismo pronašli umjetnike za koje vjerujemo da će svojim stilom na najbolji način ukrasiti etiketu Božićnog piva, redovito pratimo domaću umjetničku scenu. Umjetnicima se obratimo i zamolimo ih da daju svoju viziju etikete, a rezultat su prava mala umjetnička djela koja već više od tri desetljeća bocama Božićnog piva daju onaj posebni duh blagdana”, kaže pa dodaje:

“Tako je bilo i ove godine, kada smo zapazili Teu kao mladu i perspektivnu umjetnicu jedinstvenog stila. Tein prijedlog osvojio nas je na prvu i ponosni smo što ga možemo predstaviti našim kupcima i javnosti”.

Rad umjetnice Zlatko je opisao u pet riječi: “Tradicija, umjetnost, zajedništvo, pivo i obitelj”. Za Teu on prvenstveno predstavlja zajedništvo.

“Motiv prezentiran na etiketi je za mene zapravo srž blagdana, a to je zajedništvo. Dijeliti lijepe, sretne trenutke s bliskom osobom i obitelji. Osobe na ilustraciji smo moj partner i ja, ali prikazani na način da se svaka osoba može poistovjetiti s njima i ući u njihove uloge. Željela sam prenijeti tople trenutke, razgovore i ideje koje se događaju za svakim stolom za kojim se okuplja obitelj, prijatelji i poznanici i onaj trenutak koji nas uvijek zbližava, a to je uzdravlje!”, ispričala nam je Tea.

Zajedništvo je snažna inspiracija

Radove ove vizualne umjetnice mogli ste zamijetiti i ranije s obzirom na to da njeni murali krase gradove u Hrvatskoj, Italiji i Norveškoj.

“Sam format etikete bio je dosta zanimljiv, jer sam trebala razmišljati u neuobičajenom, minijaturnom formatu, kakvoga inače ne koristim u svom radu”, kaže Tea pa nastavlja “Bilo je izazovno, ali srećom išlo je glatko zbog dobre komunikacije. Pokušala sam kreirati motiv koji će biti ugodan za svakoga tko konzumira pivo”.

Svaka umjetnička intervencija na javnom prostoru dobrodošla je ako ga oplemenjuje, a motiv zajedništva nešto je nad čim će se svi rado zamisliti. “Nadahnuće odmah prepoznajem, imam neobjašnjiv osjećaj kompletnosti, takav trenutak se ne može ni opisati ni objasniti, nego samo slijediti”, zaključuje Tea.


Sadržaj je nastao u suradnji sa Zagrebačkom pivovarom.