Top odabir

Više od 120 godina omiljena je slastica mnogih. Evo zašto je idealan dar za nadolazeće blagdane

Donosimo priču koja stoji iza popularne kravice i prepoznatljive ljubičaste boje

FOTO: Unsplash

Davne 1826. godine, u svojem rodnom gradu Serrièresu u blizini Neuchâtela u Švicarskoj, čovjek po imenu Philippe Suchard počeo je proizvoditi čokoladu pod nazivom Suchard. Tada vjerojatno ni sanjao nije da će, gotovo 200 godina kasnije, njegova čokolada dominirati slatkim okusima i omiljenim slasticama na tržištima diljem svijeta. Naime, 1901. godine, iz čokolade Suchard rodila se Milka koja je 19. ožujka registrirana kao zaštitni znak.

Iza njezinog imena krije se kombinacija riječi mlijeko i kakao na njemačkom jeziku, a već je tada bila omotana poznatim ljubičastim papirom. Prepoznatljiv bijeli logotip dobiva 1950. godine, dok 1972. kravica Milka postaje središnja reklamna figura brenda i lik koji sa sobom nosi cijelu priču brenda. Milkina popularnost tako je rasla iz godine u godinu, a usporedno s time, širio se i njezin asortiman.

Poklon nježnosti i ljubavi

Instagram @milka.hrvatska

Primjerice, u kasnim dvadesetima prošlog stoljeća počeli su proizvoditi i sezonske proizvode. To su uglavnom bili Djed Božićnjak, uskršnji zeko ili jaja kao osnovni simboli pojedinih blagdana, dok danas portfolio sezonskih proizvoda broji više od trideset njih koji su dostupni na našem tržištu. Milka čokolada tako je mnogima postala omiljena slastica još od malih nogu, a njome se rado zaslade i starije generacije.

A upravo kako smo stariji, to sve više počinjemo cijeniti vrijednost poklona u obliku kvalitetnih i elegantnih slastica. Jedne od onih koje obožavamo su i Milka praline u različitim verzijama, no one koje nas svakih blagdana jako razvesele kada ih vidimo ispod bora su Milka praline u božićnom izdanju. Neovisno o tome dolaze li u obliku srca ili djeteline, uz dodatak lješnjaka ili s okusom jagode, ovim se poklonom ujedno daruje nježnost, radost i ljubav.

Idealna slastica za posebne prigode

Instagram @milka.hrvatska

Osim pralinama, kroz raznolike božićne i novogodišnje proizvode, od čokoladnog Djeda Božićnjaka, Snjegovića i adventskih kalendara, Milka želi biti dio svakog dana, ali i posebnih trenutaka blagdanskih čarolija svojih obožavatelja. Primjerice, glavna poruka ovogodišnje božićne kampanje koja stoji iza sezonskih proizvoda jest ‘Najveći poklon je mali znak pažnje’. Njome se također želi istaknuti da u blagdanskim čarolijama uživamo s obitelji, prijateljima i voljenim osobama jer su upravo te sitnice koje nas povezuju ono najvažnije što uljepšava svakodnevicu.

Brend Milka tako se oduvijek veže uz ljubav, radost, nježnost te poklanjanje svega toga drugim, dragim nam osobama. To ujedno objašnjava i potrebu za posebnim proizvodima koji će pored svakodnevnih, obilježiti i posebne prigode, od Valentinova do Majčinog dana tijekom kojih na želimo iskazati ljubav i pažnju drugima. S tim u vezi razvile su se i Milka praline koje mogu biti idealna opcija za poklon ili čestitku. Dodatna prednost je i to što se unutar samog pakiranja pralina može napisati slatka poruka i jedinstvena posveta.

Instagram @milka.hrvatska

Sadržaj nastao u suradnji s Mondelez International.