Broj korisnika slavne Filipovićeve aplikacije i dalje mizeran. Ministarstvo se hvali da je svaki pregleda 10 puta

Ističu da je u prosjeku svaki posjetitelj stranicu Kretanje cijena pregledao 10 puta

01.03.2023., Zagreb - U hotelu Westin odrzan je summit "Partnerstvo za transatlantsku energetsku i klimatsku suradnju". Panel na temu "Obnova Ukrajine". ministar gospodarstva i odrzivog razvoja Davor Filipovic Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
FOTO: Jurica Galoic/PIXSELL

Nakon što je u medijima prošloga tjedna izašao podatak o posjećenosti famozne aplikacije “Kretanje cijena” koja je nastala nakon što su Konzum, Tommy i KTC ministarstvu dostavili podatke o cijenama 80-ak artikala, Ministarstvo gospodarstva objavilo je jutros nove podatke.

Prema informacijama iz Ministarstva koje je nedavno objavio N1, od 17. veljače do 2. ožujka bila je posjećena ukupno 34,789 puta. U priopćenju se sada navodi da je od pokretanja aplikacija do 3. ožujka zabilježeno 36.440 jedinstvenih posjetitelja. Dakle, novi podaci obuhvaćaju jedan dan više u odnosu na one koje je objavio N1. Tako ispada da je stranicu u razdoblju od 2. do 3. ožujka posjetio još 1651 korisnik.

Ministarstvo u priopćenju ističe i da je stranica pregledana više od 365.000 puta, “što znači da je u prosjeku svaki posjetitelj pregledao stranicu 10 puta”.

‘Kontrolni i korektivni mehanizam’

Ministarstvo Davora Filipovića navodi kako je aplikacija pokrenuta s glavnim ciljem da se građanima “na jednom mjestu omogući uvid u kretanje cijena u trgovačkim lancima te usporedbu cijena u odnosu na 31. prosinac 2022. za ciljane kategorije proizvoda koji čine dio potrošačke košarice”.

Navode i kako ovo “aplikativno rješenje služi i kao kontrolni i korektivni mehanizam koji štiti građane od neopravdanog podizanja maloprodajnih cijena, a svim poslovnim subjektima koji sudjeluju u projektu omogućuje da transparentno objave usporedive cijene s kraja prošle i iz 2023. godine”.

Dodatna korist ovog aplikativnog rješenja je, tvrde, i praćenje promjena cijena po proizvođačima i distributerima jer su se trgovci s “bijele liste” (Konzum, KTC i Tommy) obvezali da neće dizati svoje marže za proizvode na stranici “Kretanje cijena” što znači da je svaka promjena cijena na više isključivo rezultat poskupljenja od strane dobavljača.