Dolenec: 'Ljudima koji su višak u administraciji ponudit ćemo prelazak na operativne poslove'

Tomaševićeva zamjenica kaže da u Holdingu postoje duplirana radna mjesta i višak zaposlenih

FOTO: Screenshot N1

Danijela Dolenec, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika, bila je gošća Intervjua tjedna u TNT-u N1 televizije, kod urednice i voditeljice kod Nataše Božić.

“Dvije godine smo u teškim okolnostima, to je jasno svima i mislim da to i građani razumiju. Istovremeno mi smo svjesni da su očekivanja velika i da građani žele da grad brzo prodiše i u tom smislu ja mogu sumirati poteze koje smo napravili. Znamo da puno ovisi o nama i kada smo govorili da donosimo velike promjene, to ne ide preko noći i vidim da puno građana to razumije, to znači malo naprijed-nazad i ne sve isprve. Mislim da je to važno staviti kao jedan okvir”, kazala je Dolenec.

‘Morali smo napraviti preustroj’

Pokušala je sumirati što se događalo u prvih 6 mjeseci rada nove gradske vlasti. “Mi smo inicijalno morali financijski stabilizirati grad, morali smo napraviti i rebalans i proračun i to proračun napraviti tako da sljedeće godine vratimo dugove. Morali smo napraviti i preustroj, to smo krenuli, izabrali smo na natječajima i upravu Holdinga i ZET-a, nadamo se da ćemo uskoro objaviti i upravu Velesajma.

Izrazito smo pojačali tempo prijava na Fond solidarnosti. Oko same obnove formirali smo mobilne timove, uključili se u formiranje zakona, dali smo ekstra ljude da pomognu, isplatili smo preko 30 milijuna kuna direktne pomoći, objavili smo javni poziv za Arenu i nadam se da ćemo uskoro vidjeti prve ljude koji će iseliti iz Arene”, tvrdi Tomaševićeva zamjenica.

Ponovila je i kako je preuzimanje vlasti u Zagrebu bilo poput preuzimanja kormila tankera, koji i kada sve ide dobro, ne može brzo promijeniti smjer. “Da, doista, uprava koju smo naslijedili, a posebno poduzeća nisu moderne korporacije u kojima vertikale funkcioniraju i u kojima možete zadati ciljeve i oni se ostvaruju. Tu su bili ljudi koji su čekali mig gradonačelnika. Mislim da nakon 6 mjeseci to uopće nije ista stvar. Veći problem su po meni poduzeća, nego sama uprava jer je uprava puno više vezana pravilima”, kaže.

Kako funkcionira zapošljavanje u Gradu

Dolenec je kazala da je od jučer odluka o preustroju Gradske uprave u punoj snazi. Osvrnula se i na kadrovske promašaje, rekavši kako je neminovno da dođe do takvih pogrešaka. Zamjenica gradonačelnika uvjerava kako zapošljavanje u Gradu sada funkcionira drugačije nego u vrijeme Milana Bandića:

“Što se tiče javnih natječaja, ja sam svjesna da postoji puno skepse o tome kako to funkcionira. Ako ja znam nekoga tko je jako kvalificiran, ja ću mu reći da se javi, ali neću ništa garantirati. Ja možda znam jednu dobru osobu, no ako napravim natječaj kako spada, fer i transparentno, upoznat ću još 2,3 dobre. Ljudi se javljaju i ljudi se frapiraju, kažu nam otvoreno da su se javili samo da vide funkcionira li to zaista tako. Vodeće pozicije, osim što su stručni, kompetentni i motivirani ljudi, moraju znati što mi hoćemo”, tvrdi.

Duplicirana radna mjesta u Holdingu

Dodala je tu i kako vjeruje da ljudi znaju što od njih mogu očekivati jer je njihov program objavljen na početku kampanje i toliko je detaljan da se ponegdje dotiče i konkretnih ulica.

Govorila je i o viškovima u Holdingu, prenosi N1. ““Već ranije, u pripremi poslovnog plana za Holding za 2022. je detektiran veći broj višaka, on se odnosi na to da Holding nije moderna kompanija. Najveći dio, kada govorimo o viškovima, su duplicirana radna mjesta. Tu doista ima jako puno preklapanja. Istovremeno imamo i manjke.

Čistoću smo spomenuli, ona je ključna, ona svaki dan mora ispuniti svoje obaveze prema građanima. Čistoća je bila potkapacitirana, Uprava će i ovim viškovima u administrativnim poslovima ponuditi da prijeđu na operativne poslove. Da ljudi s uredskog posla idu na neke operativne poslove u Čistoći. Nemam uvid jesu li to vozači i organizatori terena, ali operativni poslovi o kojima ovisi funkcioniranje grada”, kaže.