Izgradnja brze ceste prema Koprivnici u zastoju, dio trase pod vodom

'Ne preostaje nam ništa nego čekati da se ona povuče'

07.07.2023., Farkasevac  - Vozili smo se jos uvijek nedovrsenim novoasfaltiranim dijelom buduce brze ceste na dionici Farkasevac - Breza. Naime, dionica brze ceste od Farkasevca do Zagreba odavno je zavrsena, a  Bilogorci jos cekaju dovrsetak gradnje prema Bjelovaru. Rokovi su probijeni za barem dvije godine jer prema najavama ta dionica je trebala biti otvorena ove godine, a zadnje najave kazu da ce to biti tek 2025.  Trenutacno traju radovi na dovrsetku zgradnje 5 kilometarske dionice Farkasevac - Breza, a onda jos preostaje izgradnja 12 kilometara do Bjelovara  Photo: Damir Spehar/PIXSELL
FOTO: Damir Spehar/PIXSELL

Izgradnja brze ceste Farkaševac – Bjelovar i Križevci – Kloštar Vojakovački, koja bi trebala biti dovršena kroz 30 mjeseci, trenutno je u zastoju jer je dio od 12 kilometara duge trase buduće ceste prema Bjelovaru pod vodom, doznaje se od Dragutina Kamenskog, vlasnika Kamgrada.

Još u listopadu prošle godine kompanija Kamgrad je uvedena u radove na izgradnji brze ceste koje će Koprivnicu i Bjelovar povezati sa Zagrebom, ali oni su bili prolongirani zbog aneksa na ugovor o gradnji na kojem je inzistirao izvođač. Razlog je bio rast cijena materijala i energenata na svjetskim tržištima.

‘Dio trase je pod vodom’

Zato su se prvi radnici na dionici buduće prometnice, koja je prva od dvije etape izgradnje ceste prema Koprivnici, pojavili u rujnu ove godine. Rok za izgradnju obje dionice je 30 mjeseci.

Dragutin Kamenski, prvi čovjek Kamgrada, Hini je u četvrtak izjavio da nije siguran hoće li gradnja prometnica biti gotova i prije zadanog roka. Sve ovisi, kaže, kako će ih služiti vrijeme. “Trenutno je dio od 12 kilometara duge trase buduće ceste prema Bjelovaru pod vodom i ne preostaje nam ništa nego čekati da se ona povuče”, kaže Kamenski.

Dodaje da se dionica Križevci – Kloštar Vojakovački, duga 7,5 kilometara, gradi i nada se da će ih vrijeme služiti do kraja zime. Obje prometnice bit će sigurno izgrađene unutar zadanog roka, tvrdi Kamenski, ali nije siguran da će prva vozila njima prometovati i ranije od predviđenoga.