Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Mrzitelji nikad neće imati duha; sad su bijesno pošarali plakat na kojima im SDSS zahvaljuje što šaraju po plakatima

Ne sviđa im se što ih je Samostalna Demokratska Srpska Stranka uključila u kampanju

ZADNJA IZMJENA: svi. 19, 2019
Foto: PIXSELL

Manijaci i dalje uništavaju predizborne plakate SDSS-a, a najnoviji napad dogodio se u Rijeci. Tamo je divljačkim porukama zašaran plakat kojim su iz SDSS-a duhovito odgovorili na prethodne akcije vandala. Za one koji ne znaju, stranka srpske nacionalan manjine je u kampanju za euro-izbore krenula sa serijom plakata na kojima su bile slike njihovih kandidata i slogani koji su djelomično napisani na ćirilici.

To je izazvalo val ispada u kojima su zasad nepoznate osobe trgale i šarale plakate po cijeloj Hrvatskoj. Iz SDSS-a su na to odgovorili s puno duha: na svoje plakate su dodali nove poruke kojima su vandalima pristojno zahvalili što su bili dio njihove kampanje i napadima skrenuli pažnju na predizborne aktivnosti SDSS-a.

Napad stihoklepstva

Mrzitelji očito nemaju smisla za humor, pa su napade nastavili. Na plakate u Rijeci napisana su ušata slova U i riječi „Ustaše Vezica“ i „Ubi Srbina“. Vandali su se posebno potrudili da pošaraju dio plakata na kojima je bila ćirilica. Netko je izgleda imao napad stihoklepstva, pa je sastavio i pjesmicu: „U proljeće kad procvate vrba, radit ćemo paprikaš od Srba.“

Inače, plakati, kao i cijela kampanja SDSS-a, dobili su brojne pohvale za kreativnost. Nositelj liste SDSS-a, Milorad Pupovac, rekao je da su u stranci očekivali kako će na nekim plakatima biti „intervencija“, ali iznenadili su ga razmjeri akcija vandala. Usprkos tome, Pupovac je zadovoljan time što je skrenuta pažnja javnosti na antićiriličnu i antisrpsku kampanju koja se, prema njemu, već pet godina vodi u Hrvatskoj.

Ispunjen smisao kampanje

“Pitanjem ‘Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?’ htjeli smo postići i to da se razbiju stereotipi i stereotipni odgovori koje ljudi u Hrvatskoj imaju, a to je da misle da znaju kako je to, da misle da znaju tko su Srbi, da imaju svoje odgovore bez razmišljanja kako je danas biti Srbin u Hrvatskoj.

Hrvatska je pristala da dio njezinih građana bude u dobroj mjeri dehumaniziran, da živi u strahu i da nemaju slobodu izricanja toga što jesu, u izboru toga što bi mogli izabrati. To je bio cijeli smisao toga što smo htjeli postići ovom kampanjom“, rekao je Pupovac u intervjuu za Večernji list.

Vedran Vrabec
Telegram autor
163 članka Više o autoru
Više s weba