Ovo će sigurno ispasti sjajno. HTZ traži novi slogan i vizualni identitet: 'Želimo turistima stimulirati um'

Novi koncept mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv

15.10.2022., Plaza Banje, Dubrovnik - Bablje ljeto u najboljem izdanju, ugodne temperature zraka i mora i grad pun turista.
Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL
FOTO: Grgo Jelavic/PIXSELL

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, priopćio je HTZ u utorak. Predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja te izrada vizualnog identiteta za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja.

Ponuditelji imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan. Riječ je o povezanim zadacima koji će u konačnici imati ujednačene komunikacijske elemente brenda što podrazumijeva suradnju i moguću prilagodbu idejnih rješenja ponuditelja, ako ne bi bio odabran isti ponuditelj za oba zadatka, kažu u HTZ-u.

Natječaj će se provoditi u dvije faze. Prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih ponuditelja.

Rok za prijavu je 13. ožujka do 12 sati

Natječaj je objavljen na službenim stranicama HTZ-a, rok za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku je 13. ožujka do 12:00 sati, a prijave se šalju obavezno putem elektroničke pošte na adresu: brand.natjecaj@htz.hr i postupci.nabave@htz.hr.

“Riječ je o natječaju koji će definirati ključne promotivne i komunikacijske odrednice hrvatskog turizma, odnosno koji će biti nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao turističke destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma. Drugim riječima, putem ovog natječaja želimo novi, svježi i kreativan pristup koji će zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Krovni komunikacijski koncept prema njegovim riječima mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovu središtu treba biti koncept ljepote, s obzirom na to da istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti naše zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku.