Povlačenje spornih Volkswagenovih automobila počinje u siječnju, a do kraja 2016. svi će biti popravljeni

Izvršni direktor Volkswagena rekao je da će od sada biti jače kontrole

A worker stands on a scaffold lift, under a giant VolksWagen logo at VolksWagen's original headquarters building, now under renovation in Wolfsburg, northern Germany, on September 30, 2015. German auto giant Volkswagen shifted up a gear Wednesday in its plans to recall millions of cars fitted with pollution-cheating software as it boosted efforts to find the masterminds behind the scam.  AFP PHOTO / JOHN MACDOUGALL
FOTO: AFP

Matthias Mueller, izvršni direktor Volkswagena u intervjuu za njemačke novine Frankfurter Allgemeine Zeitung rekao je da će ta tvrtka u siječnju početi s povlačenjem vozila kako bi se uklonile nepravilnosti pri korištenju softvera za lažiranje eko-testova. Mueller je najavio da će sve biti gotovo do kraja iduće godine, javlja Reuters.

“Ako sve bude išlo po planu, možemo početi povlačiti vozila u siječnju. Svi automobili trebaju biti popravljeni do kraja 2016.”, rekao je Mueller za njemački list.

Sve će se od sada biti pod kontrolom

“Sve investicije koje nisu potrebne ćemo odgoditi ili ćemo odustati od njih. Tehničko rješenje je na pomolu i tvrtka će napraviti sve da sačuva posao”, kazao je Mueller. Od sada će sve buduće investicije i vozila biti podvrgnuti kontrolama.

Glasnogovornica Volkswagena rekla je će za američko tržište prvo morati dobiti dozvolu Agencije za zaštitu okoliša, ali nije rekla kada će se to dogoditi.

Ne vjeruje da je samo nekoliko ljudi bilo umiješano

Mueller je reka da on vjeruje da je samo nekoliko zaposlenika bilo uključeno u skandal s varanjem na testovima ispušnih plinova koji je ovom automobilskom divu nanio golemu štetu.

Podsjetimo iz ove tvrtke je priopćeno da je softver za pogrešno prikazivanje nivoa emisija ispušnih plinova ugrađen u 11 milijuna vozila s dizelskim motorom.

Najveći europski proizvođač automobila priznao je da je varao na testovima ispušnih plinova. Varali su na testovima u SAD-u. U Velikoj Britaniji moglo bi se raditi oko 1,2 milijuna takvih vozila, a Francuska i Italija provode istragu.