Jako pogrešan tajming: Zbog spornog slogana povukli reklame Germanwingsa
Tvrtka je odmah nakon nesreće zatražila da se oglasi uklone
Plakati kojima se njemačka low-cost kompanija Germanwings pod sloganom “Budite spremni na iznenađenje” reklamirala u Ujedinjenom Kraljevstvu bit će hitno uklonjeni. Neki od plakata, njih 82, nalaze se i u londonskom metrou. Germanwings je gotovo odmah nakon strašne nesreće u kojoj se zrakoplov te tvrtke zabio u planinu i u kojoj je poginulo 150 ljudi zatražio da se plakati uklone.
Plakati reklamiraju jeftine letove za njemačke gradove i pojavili su se u brojnim stanicama londonskog metroa, kao i u samim vlakovima. Na reklami su fotografija stjuardese i slike popularnih njemačkih destinacija, no sporan je slogan: “Budite spremni na iznenađenje”. Glasnogovornik tvrtke Transport for London potvrdio je da će reklame biti uklonjene što je prije moguće.
U tijeku uklanjanje svih oglasa
– Iz Germanwingsa su u utorak nazvali naš oglasni odjel i zatražili da uklonimo oglase. Digitalni oglasi, njih 65, već su uklonjeni. U tijeku je i uklanjanje većih reklama na 17 postaja. Pet ih je već dolje, a još deset će biti maknuto danas. Druga dva će biti skinuta što je brže moguće, vele iz TL-a, a prenosi DailyMail.
Glasnogovornik Germanwingsa ovom je prigodom rekao: “Germanwings je zaustavio sve marketinške aktivnosti u Velikoj Britaniji do daljnjega i uklonit ćemo plakate, kao i zaustaviti online kampanje”.