Vlada je, čini se, pronašla plan za uštedu oko 24 milijuna kuna godišnje

Tako bi konačno trebao doći kraj hrpi papira, printanju i slanju pošte

FOTO: PIXSELL

Državni uredi ili ministarstva sada bi se trebala početi dopisivati elektroničkim putem. Tako bi konačno trebao doći kraj hrpi papira, printanje, pošti. Zašto će uskoro do toga doći objasnila je ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović za Dnevnik.hr.

“Zato da se uštedi na pismenom dopisivanje na poštarima na printanju materijala i dokumenta”, kazala je ministrica uprave.

Mailove će slati međusobno

Jurlina Alibegović je predložila, a premijer naložio – da u roku od 30 dana sva tijela državne uprave moraju imati elektroničku kontaktnu točku u pisarnici. Mailove će si slati međusobno, u dopisivanju s drugim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima.

“Bilo je i vrijeme da malo ušparamo. Bit će i ove komunikacije papirnate, ali dobro je da se stvar modernizira”, smatra ministar Šustar.

Ušteda od 24 milijuna kuna

Slanje e-mailova zamijenit će stotine tisuća isprintanih papira i kupnju kuverti i poštanskih markica na koje država u 21. stoljeću troši – nevjerojatan iznos. “Troškovi su bili u prošloj godini negdje 240 milijuna i očekuje se otprilike deset posto ušteda”, kaže ministrica Alibegović. Očekuje se 24 milijuna kuna uštede i manje papirologije.

No, državna tijela sama će moći odlučiti što će se, s obzirom na sadržaj i važnost, ipak slati papirnatim putem.