ZET uvjerava da je ludost s novom aplikacijom za kupovinu karata zapravo genijalna: 'Pa uvijek možete na šalter po novac'

Savjetuju građane da fizičku kartu koriste dok na njoj ima sredstava za kupnju pojedinačnih karata

29.05.2023., Zagreb - Predstavljanje mobilne aplikacije "Moj ZET" ispred Upravne zgrade ZET-a u Ozaljskoj ulici. gradonacelnik Zagreba Tomislav Tomasevic Photo: Josip Regovic/PIXSELL
FOTO: Josip Regovic/PIXSELL

Iz zagrebačkog ZET-a oglasili su se o problemu s mobilnom aplikacijom za kupnju karata “Moj ZET”. Građani koji su aktivirali aplikaciju, dobili su poruku da im je fizička kartica za tramvaj s prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana te da su im blokirana sredstva koja se nalaze na kartici.

“U konkretnom slučaju, riječ je o jednoj od ponuđenih mogućnosti, koju korisnici mogu, ali ne moraju izabrati. Naime, u uputama za korištenje aplikacije navedeno je kako se spajanjem računa personalizirana, odnosno pretplatna karta automatski deaktivira te korištenje iste više nije moguće”, odgovorili su iz ZET-a za Večernji list.

‘Broj reklamacija je neznatan’

ZET savjetuje građane da fizičku kartu koriste dok na njoj ima sredstava za kupnju pojedinačnih karata jer se nakon spajanja korisničkog računa sredstva koja su u tom trenutku imali na raspolaganju više ne mogu koristiti.

“Ipak, ukoliko je korisnik već obavio spajanje korisničkog računa, povrat preostalih sredstava je moguć na tekući račun, a za što se sa zahtjevom za povrat sredstava mogu obratiti na e-mail adresu: javnost@zet.hr. Nadalje, ukoliko korisniku ne odgovara povrat na tekući račun, može osobno doći na šalter reklamacija u Ozaljskoj 105 te će mu sredstva biti uplaćena u gotovini”, poručuju iz ZET-a.

U prva tri dana, aplikaciju je preuzelo više od 18.600 građana, a ZET poručuje kako je broj reklamacija neznatan.