Svi vole Vatrene, zato je HNS-ov Twitter najpopularniji u regiji

Splićani su najbolji među klubovima, s 50.085 sljedbenika

10.10.2015., stadion u Maksimiru, Zagreb - Kvalifikacijska utakmica za odlazak na Europsko nogometno prvenstvo koje ce se odrzati 2016. godine u Francuskoj. Skupina H, Hrvatska - Bugarska. ivan rakitic
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL/PIXSELL

Marketinška agencija Sporto koja je nedavno objavila popularnost sportaša na Twitteru, prema kojoj je Mario Mandžukić treći u regiji, sada je to isto napravila za klubove i nogometne saveze. Nimalo iznenađujuće, najpopularniji je HNS, točnije hrvatska nogometna reprezentacija, koja na ovoj društevnoj mreži ima 68.016 sljedbenika.

Slijedi NS BiH pa HNK Hajduk. Splićani su najbolji među klubovima, s 50.085 sljedbenika, popularniji od Crvene zvezde i hokejaša Medveščaka koji su rad na društvenim mrežama izvanredno razvili.

Cibona u Top 20

GNK Dinamo se smjestio na devetom mjestu, između nogometaša Maribora i Partizana. Rijeka je na 16. mjestu, a od hrvatskih klubova tu su i košarkaši Cibone na 19. poziciji.