Beauty vijest

Nije da nam je trebao još jedan celebrity brend, ali Serena Williams je upravo lansirala svoj

Wyn Beauty linija šminke u prvom bi se redu trebala isticati svojom postojanošću

FOTO: @wyn

Baš kad smo postali posve sigurni da nam ne treba još beauty brendova iza kojih stoje celebrityji, na tom se prilično zasićenom (a nerijetko i kontroverznom) tržištu pojavio još jedan. Naime, slavna tenisačica Serena Williams krenula je u svijet ljepote lansirajući svoj brend šminke pod nazivom Wyn Beauty. Njezina linija obuhvaća deset proizvoda namijenjenih šminkanju lica, očiju i usana, a pakiranja su prigodnoj jarkoj žućkasto-zelenoj boji teniske loptice. Od proizvoda se ističe Nothing to See korektor koji nudi srednju pokrivnu moć s mat završnim slojem, a dolazi u 20 nijansi i obogaćen je patentiranim sastojkom Truly Unstoppable HydraComplex koji pruža dodatnu hidrataciju koži.

Say Everything Max Intensity Featherweight ruž za usne obećava pravi satenski finiš uz hidrataciju. Cjelokupna kolekcija posebno je osmišljena s ciljem inkluzivnosti i postojanosti, s proizvodima poput pudera Featuring You Hydrating Skin Enhancing Tint SPF30 dostupnog u čak 36 nijansi, posebno prilagođenih tamnijim tonovima kože, ali nudi nezanemariv broj opcija i za svjetlije tonove. To je ujedno i najskuplji proizvod i košta 29 dolara, odnosno oko 27 eura, dok najjeftiniji proizvod, serum za usne, košta 18 dolara, odnosno oko 16 eura. “Tenis je drugačiji od ostalih sportova. Sprinterice i gimnastičarke, na primjer, mogu imati cijelo lice našminkano. S tenisom možete igrati tri sata i znoj vam se slijeva niz lice pa sam morala pronaći male načine da to poboljšam”, rekla je Williams.

Cjelokupan asortiman, uključujući Glideline vodootporni tekući eyeliner i serum za usne No Words Needed, dostupan je na službenoj stranici. Serena Williams otkrila je svoju motivaciju za stvaranje linije: “Oduvijek sam bila zaljubljena u šminku. No, kao tenisačica, nisam imala puno vremena za šminkanje jer bih provodila sate i sate na terenu. Sada, kada sam u drugoj polovici svoje karijere, konačno sam pronašla neke odgovore kako se predstaviti najbolje pred milijunima ljudi”, izjavila je Williams za People. U istom je intervjuu dodala kako je ideja iza samog brenda krenula još prije pandemije koronavirusa, a nakon što se u rujnu 2022. umirovila, mogla je krenuti punom parom s ovim beauty pothvatom.