Beauty noviteti

Francuski brend obznanio je novo doba njege za kosu: 'Svi naši proizvodi proizlaze iz prestižnog laboratorija'

Sve detalje o tome ispričala nam je Nikolina Kisić Mamić, osnivačica brenda Flora

Šamponi, regeneratori, maske i ulja. Većini nas upravo je to vrhunac njege za kosu. Zamaskirati probleme, kratkoročno se oduševiti, no dugoročno izgubiti bitku u održavanju vitalnosti, kvalitete i zdravlja kose. Tome je na kraj odlučio stati francuski brend prestižne njege za kosu Flora čija je filozofija jednostavna, a ideja revolucionarna – znanstveni, personalizirani i holistički pristup zdravlju kose počevši od njege vlasišta.

„Zamislite kako tretmani izgledaju u wellnessu. Možete se savjetovati o najboljim tretmanima za kožu prema svojim potrebama, a zatim ih prođete kroz ruke stručnjaka. Jedan po jedan, u više koraka koji su personalizirani vama. Zašto to ne postoji za kosu?“ pojašnjava nam Nikolina Kisić Mamić, osnivačica Flore koja je upravo tim pitanjem započela tresti postojećim temeljima tradicionalne njege kose.

Budućnost njege kose

Nikolina Kisić Mamić provela je osam godina na rukovodećim pozicijama L’Oreala

Flora danas nudi 35 čistih i veganskih proizvoda koji čine molekularnu terapiju kože za kosu. Drugim riječima, svaki Florin proizvod proizlazi iz dubinskog istraživanja biologije naše kose, a njezino se zdravlje maksimalno oslanja na zdravlje samog vlasišta. Ukratko, njega kože vlasišta je nova i jedina prava njega kose.

O tome svjedoči i nevjerojatan skok prodaje asortimana prestižne njege kose zabilježen prošle godine. Samo u odnosu na godinu prije, skočila je za više od 13 posto i time postala druga najbrže rastuća kategorija beauty industrije. Takozvana skinifikacija, potraga za personaliziranim rješenjima posvećenima dermatološkim potrebama vlasišta, preuzela je svijet.

Ključ u biologiji vlasišta

Probiotici su ključan sastojak Florinih seruma

„Sigurna sam da je ovo jedini pravi smjer za našu industriju. Do smo ponudili odgovore i rješenje za kožu tijela i lica, vrijeme je za kožu vlasišta“, upozorava Nikolina. Ova ambiciozna poslovna žena hrvatskih korijena osam godina provela je na vodećim pozicijama L’Oreala, nakon čega je postala konzultantica ekskluzivnih hotela i resorta diljem svijeta u unaprjeđenju wellness ponude s fokusom na njegu kose. Također, Nikolina stoji i iza Ruža salona, najuspješnijih hrvatskih salona koji su godinama lider i trendsetter koji kroji domaću frizersku scenu. Sva ta iskustva i poznavanje industrije iz svih kuteva, kaže, dalo joj je kvalitetan temelj i insight za Floru.

„Ubrzo sam shvatila da ne mogu pronaći, a kamoli nabaviti, proizvode na razini kvalitete koju sam očekivala. Imala sam otvorene ruke za unaprijediti usluge vodećih lokacija za opuštanje i odmor, ali nisam imala s čime raditi. Tako sam krenula još dublje istraživati i napravila prve komplekse koje danas naručuju upravo takvi hoteli i dućani“, prisjeća se Nikolina samih početaka prije skoro šest godina.

Prestižne police diljem svijeta

Flora proizvodi temelj su holističke njege kose

Danas se pak može pohvaliti s policama u najprestižnijoj robnoj kući u Parizu, La Samariten, hramu pariškog stila života te Le Bon Marchéu, a u 2024. godini proizvodi će biti dostupni i u drugim prestižnim robnim kućama. Trenutno ih se može kupiti i u luksuznim resortima Joali Maldivi, Joali Being, Cheval Blanc Courchevel spa, Cheval Blanc St Tropez, La Reseve Paris, a uskoro i u Geroge 5 Paris. Flora proizvodi dostupni su i u Hrvatskoj u Belle Epoque dućanima u Malom Lošinju, Rovinju i Dubrovniku, u Ruža Institutu, Ruža Pure, na Ruža webshopu te na Flora Lab Paris webshopu na kojem narudžbe stižu sa svih kontinenata, a klijenti proizvode nose i s Maldiva. Na domaćem tržištu koriste se i u Poliklinici Milojević u kojoj Flora tretmani uključuju i Hydrafacial te Derma Pen.

Flora svima omogućava cjelovit i pouzdan tretman kose. Zato svaki proizvod proizlazi iz stručnog rada tima u francuskom laboratoriju koji se vodi 18 godina vrijednim istraživanjima biologije vlasišta i kose. Brend je do danas patentirao dva kompleksa – FP5 Biom i FMP10 – koje je osnivačica sa znanstvenim timom razvila kako bi povratili balans mikrobioma i trajno obnovili vlakna kose.

Svako Flora tretman iskustvo započinje dijagnostikom kose i vlasišta, personaliziranom preskripcijom tretmana i sastojaka te posebnim odabirom mirisa. Ultimativni je cilj Flore i njezine osnivačice promijeniti paradigmu njege kose i izvući nas iz doba stiliziranja i prikrivanja problema i dovesti nas u hair-spa doba. Izrazito jedinstven i prestižan, posebice zbog proizvodnje i podrijetla sastojaka, Flora je zaista prvi pravi luksuzno pozicioniran brend za kosu koji kreira Hair Facial tretmane i svima omogućuje profesionalnu hair-spa njegu kod kuće. Svaki proizvod Florinog asortimana tako je razvijen da zadovolji jedan od tri ključna koraka hair-spa metodologije.

Flora protokol u tri koraka

U prvom je koraku ključno očistiti i detoksicirati vlasište te obnoviti pH vrijednost i balans mikrobioma. U tu svrhu Flora ima dva pilinga i dva šampona te Hair Detox Masku. Drugi je korak namijenjen je njezin vlasišta s četiri seruma. Među njima je omiljeni Serum No.1 Scalp Balance s probioticima i bioaktivnim morskim sastojcima koji imaju regenerativnim i antiaging svojstvima koja rebalansiraju mikrobiom te stimuliraju proizvodnju kolagena i rast kose.

Kako je drugi korak više fokusiran na njegu same kose, Flora ima i filere s najnovijom generacijom biomimetičkih sastojaka. Jedan od njih je i prepoznatljivi Hair Filler No.10 s hijaluronskom kiselinom koji kosu čini voluminoznom, hidriranom, mekom i sjajnom. Tu su i maska te dva regeneratora za završetak drugog koraka. U srcu trećeg koraka ove metodologije je jačanje i zaštita kose uz liniju Miracle proizvoda koji sadrže biomimetičke peptide. Miracle Repair Serum je kreiran kako bi restrukturirao i oporavio vlasi kose iznutra i zaštitio ih izvana.

Jedini s vlastitim parfumerom

Flora proizvodi imaju i svoju vlastitu stručnjakinju za mirise

Jedinstvenost Miracle linije krije se i u mirisnoj komponenti proizvoda. Naime, Flora je jedini prestižni brend njege za kosu koji ima svoju vlastitu stručnjakinju za mirise, takozvani nos brenda, Clémence Besse. Besse svojim dugogodišnjim iskustvom i inspiracijom iz prirodnih elemenata kreira sasvim prirodne i čiste mirise za Florine proizvode. Bez obzira na uspjehe koje niže od osnivanja, Flora je tek započela s osvajanjem međunarodnog tržišta koje Nikolina planira dogodine proširiti i na prekoatlantsko tržište.

“Odrasla sam u frizerskom salonu. Strast za njegu kose sam odavno otkrila, a sad znam kako joj pristupiti na najbolji način. I tu ne pristajem na kompromise, a moji partneri to prepoznaju i poštuju. Tek smo krenuli i radimo na toliko još linija i projekata, a već smo postali dijelom povijesti”, zaključila je Nikolina.


Sadržaj nastao u suradnji s Flora Lab Paris.