FOTO: Marko Mišćević

Genijalni stil uspješne zagrebačke producentice, poduzetnice i majke trojice sinova ima jedan ključan komad

Mirna Bučević ostvarila se kao majka u dvadesetim, tridesetim i u četrdesetim godinama. Otkrila nam je kako sve postiže

The One

Genijalni stil uspješne zagrebačke producentice, poduzetnice i majke trojice sinova ima jedan ključan komad

Mirna Bučević ostvarila se kao majka u dvadesetim, tridesetim i u četrdesetim godinama. Otkrila nam je kako sve postiže

FOTO: Marko Mišćević

Uspješne i inspirativne: one su poduzetnice, majke, osnivačice udruga i liderice. Super1 i City Center one predstavljaju The One – mjesečni serijal posvećen inspirativnim ženama u Hrvatskoj koje ne samo da su uspješne, već posjeduju ono nešto posebno, onu The One stvar. Kroz svaki intervju, pokušavamo odgonetnuti koji je njihov The One, ne samo u karijeri, već i u osobnom životu. Ono nešto jednostavno, ali moćno.

U prvom nastavku serijala, donosimo intervju s Mirnom Bučević, uspješnom producenticom s izraženom karizmom i modnim stilom. Otkrila nam je što ju motivira u poslu, ali i bez čega ne izlazi iz kuće.


U šali kaže da se rodila u štiklama. Neovisno o tome stoji li satima na filmskom setu, producirajući reklame i radeći na različitim filmskim projektima, ili trči kući trojici sinova; kad Mirna Bučević hoda, čuju se potplate visokih potpetica. Rijetki su oni koji se neće okrenuti za njom, jer ova uspješna producentica svaki odjevni predmet iznese na svoj način – čineći ga elegantnim i njegujući svoj osobni stil koji je kroz godine razvijala, gotovo potpuno nesvjesno, vjerujući vlastitom instinktu kad ugleda određeni odjevni komad. Upravo taj prvi instinkt Mirna sluša u svemu – od majčinstva, uspješne poslovne karijere pa sve do stiliziranja odjevnih kombinacija. Nema mjesta za pretjerano razmišljanje, analiziranje. Ono, kaže Mirna, pokvari sve. Kombinirati različite komade, stoga, nikada joj nije bio problem. Ako, pak, i sami želite dodatnu fashion inspiraciju, po uzoru na Mirnu, uvijek je moguće posjetiti City Mix&Match.

Marko Miščević

“Koloplet sam svega, no izdvojila bih intuitivnost, odluke donosim brzo i lako i rijetko pogriješim. Kad pogriješim, ne uzrujavam se nego promijenim i idem dalje. To je moja super-moć“, kaže nam Mirna. Takav obrazac primjenjuje i u poslu. Kada je prije šest godina pokrenula vlastitu produkcijsku kuću, simbolično nazvanu Producenti, Mirna je isprva čekala pravi trenutak. “Kad sam osvijestila da je pravi trenutak zapravo svaki trenutak, to je značajno olakšalo stvari“, kazuje Mirna koja je u svojoj karijeri proizvela nekoliko stotina televizijskih emisija i barem jednako toliko reklama.

City Center one: Bluza – Mona, 94,99 eura / Suknja – Mona, 104,90 eura / Naušnice – Zara, 15,95 eura / Prsten – Zara, 12,95 eura Marko Miščević

Godinama je u producentskim vodama, a onda je udružila snage s kolegicom Marijanom Zec iz Beograda. Otvorivši dva regionalna središta, jedno u Zagrebu, a drugo u Beogradu, ovaj dvojac primarno producira visokobudžetne reklame za klijente iz Hrvatske, Srbije, ali i sve više za europske klijente. No, put do samostalnog etabliranog uspjeha trajao je gotovo 16 godina. Iz današnje perspektive, kaže Mirna, žao joj je što se u samostalnim vodama nije okušala i ranije, no uvjerena je da se sve posložilo točno onako kako je trebalo. Naime, u Producente je ušla s puno televizijskog iskustva, što joj je kasnije otvorilo brojna vrata. Sa samo 25 godina bila je izvršna producentica prve sezone popularnog Big Brothera u Hrvatskoj, kao i zabavne emisije Story SuperNova, dvije godine ranije. Kaže da je imala sreće jer su se njeni profesionalni počeci podudarili s razvojem komercijalne televizije u Hrvatskoj pa je kao mlada osoba stekla prilično iskustvo, a kasnije se sve razvijalo prirodno. Mirna danas stoji iza jedne od uspješnijih producentskih kuća na području reklamne produkcije.

Naučila je cijeniti vlastiti mir

Marko Miščević

“Kada bih morala izdvojiti jedan projekt bila bi to reklama za jubilarnu kavu koja se zove “Baš kao život”. To je jedan od onih projekata na kojima se baš sve čudesno poklopi – predivan scenarij, sjajan redatelj, odličan cast i povjerenje klijenta – pa se na kraju stvori takvo energetsko okruženje da svi uključeni počnu inzistirati na vlastitoj izvrsnosti i napravi se – magija. Mali film. Baš kao život“, prisjeća se. Njezin ju je život, pak, naučio da treba cijeniti vlastiti mir, prepustiti se naoko običnim trenutcima, a silno potrebnim kada je u pitanju stresan posao iza kamera.

Upravo je mir u glavi i srcu the one stvar koja joj ujedno automatski daje ideju ili vjetar u leđa. Naime, izazova je mnogo, od ispunjenja rokova do usklađenja klijentovih želja i očekivanja s mogućnostima koje imaju… Ipak, nema odustajanje jer posao je ono što je inspirira i ono u čemu je pronašla dio sebe. “Svaki je dan drugačiji od prethodnog i naprosto je nemoguće ne zaljubiti se u set“, dodaje. Zbog prirode svog posla, ali i činjenice da je nedavno po treći put postala majka, bira one odjevne predmete koji ju, kaže, „obuku instant“ i upravo to je ona jedna karakteristika koja ponajbolje opisuje njezin stil.

Marko Miščević

“Volim lijepu i kvalitetnu odjeću poput svake žene, no nemam puno vremena za razmišljanje o njoj, stoga ću zimi uvijek odabrati kvalitetan kaput, a ljeti svilenu haljinu. Gotovo uvijek nosim visoke pete i crveni lak na rukama“, kazuje Mirna koja bi sebe opisala kao “kolopet svega, od entuzijazma i optimizma do intuitivnosti”. Stil koji njeguje odraz je njezina kreativna duha, jer kada nije iza kamere ili na setu, Mirna se voli opustiti uz dobru knjigu, a donedavno je sama kreirala i dječje dekore – objedinjene pod brendom Dreamoholic. Ipak, priznaje nam da je taj projekt trenutno na čekanju. “To mi pomalo slama srce, no jednostavno je nemoguće posvetiti se ama baš svemu jer je mi je dan već odavno prekratak. Dreamoholic je prije svega postojao kao radost, pa kad sam osjetila da mi se stvara veliki pritisak jer ne stižem postići sve što sam obećala, morala sam od njega odustati. Nadam se privremeno”, kaže Mirna i dodaje da svoj kreativan duh i dalje svakodnevno ispoljava kroz producentski posao.

City Center one: Suknja – Zara, 22,95 eura / Top – Zara, 17,95 eura / Sako – Mango, 59,99 eura / Cipele – Zara, 35,95 eura / Ogrlica – H&M, 19,99 eura Marko Miščević

Baš kao i većina u digitalnoj današnjici, Mirna iz kuće ne izlazi bez mobitela, ali ni parfema. “Koristim uvijek isti i mijenjam ga svakih 10-tak godina jer sam shvatila da se kemija mog organizma mijenja i da mi naprosto neki mirisi više ne leže kao ranije. Volim kad mi ljudi kažu – uđemo u prostor i osjetimo da si tu“, kaže. I dok je u njezinu ormaru nekoliko desetaka pari štikli, u njemu nema mjesta za lakiranu odjeću. Ne voli, kaže, ni neonske boje, kao ni krupne ili sitne uzorke. Grozi se dubokog dekoltea danju, a obožava krupni nakit. “Najviše me zabavlja to što smo napokon dozvolili sami sebi da se oblačimo kako se osjećamo, a ne u skladu s prigodom. U šali znam reći da imam ormar holivudske zvijezde, a život terenskog radnika. Kad bih čekala prigodu, ne bih nikada obukla 90 posto onoga što sam kupila“, kaže Mirna, svjesna činjenice da je privilegija raditi ono što voliš, a pri tome biti zadovoljan i privatno i poslovno.

‘Svrha mode je zabava’

Marko Miščević

Mirna, dakle, ne slijedi slijepo trendove. Kad kupuje odjeću ima dva kriterija – važno je da joj se komad svidi i da se u tome osjeća wow. “Pravi luksuz jest udobnost, a ne trend. Trendu robuju ljudi koji nisu izgradili stil i koji se još uvijek traže, što je potpuno normalno kad si mlad. Kad god sam podlegla trendu, prevarila sam se dugoročno“, iskreno kaže. Posebno ju, stoga, veseli vidjeti osobe treće životne dobi u veselim i šarenim bojama, što se smatra velikom ekstravagancijom i ekstremom, a zapravo odaje razigranost i vedar duh. “Ne volim uniformiranost koju često susrećem kod mladih, ali vjerujem da je to odraz i određene potrebe za pripadnošću i sigurnošću. Drugačije je oduvijek izloženo makar pogledu, ako već ne i komentaru, što u mnoge unosi nesigurnost. Svrha mode jest da bude zabavna, kao i da bude sredstvo komunikacije”, pojašnjava.

City Center one: Top – Mona, 76,99 eura / Hlače – Mona, 124,90 eura / Naušnice – Mango, 22,99 eura / Štikle – Zara, 35,95 eura / Narukvice – Zara, 17,95 eura/komad Marko Miščević

Uočiti razigrane boje i zanimljive krojeve kod starijih osoba Mirnu razveseli, a upravo je radost ona the one stvar koja ju pokreće. Kazala nam je da u svakom danu traga za radošću te da se trudi završiti dan u energetskom plusu, bez pretjeranog živciranja zbog sitnica, okrećući se isključivo pozitivnim stvarima koji je pune energijom. Upravo zbog toga nestrpljivo iščekuje vrijeme kada će moći pobjeći na more koje ju, kaže, najbolje opusti od svih briga i problema. “Tragati za radošću zvuči kao nešto jako teško, a zapravo je vrlo lako. Za početak sam karakterno optimistična i nisam anksiozna, pa se za mene “težine” rijetko zalijepe. Ipak, kad bude neki težak dan ili jedna, odnosno niz loših vijesti – samo “proširim kadar” i postavim si pitanje – što je najgore što se može dogoditi– i – koliko će mi ovo značiti sutra ili sljedeći mjesec ili godinu”, kaže.

Majčinstvo u četrdesetima

Marko Miščević

Najčešći je odgovor da se ne može dogoditi ništa uistinu loše i da će stvar biti zaboravljena najkasnije sljedećeg tjedna. “Na kraju, to je i stvar odluke, uvijek postoji razlog za sreću, naposljetku, svi doma smo živi i zdravi”, dodaje Mirna koju je majčinstvo, kaže, naučilo da je život dragocjeno čudo i da proleti kao san. Kazuje nam da je opuštena mama, rijetko strepi i strahuje, a to se nije promijenilo ni rođenjem trećeg djeteta. Danija je Mirna rodila u četrdesetima, a trenutno svaki dan za njega ispisuje dnevnik, objedinjen pod nazivom “Danijevi dani”. Želi, kaže, zabilježiti događaje u svakom danu života svog najmlađeg sina. “Nekad to bude samo jedna rečenica, a nekad cijela stranica. To me veseli, a vjerujem da će njemu jednom biti lijepa uspomena. Bilježnice i olovke su mi posvuda – po kući, uredu, po svim torbama. Volim pisanje, a riječi na papiru su mi dragocjen podsjetnik na neke misli i osjećaje”, pojašnjava.

City Center one: Baloner – Hugo Boss, P&C, 499,99 eura / Naušnice – Mango, 22,99 eura / Sunčane naočale – Saint Laurent, Optika Anda, 420 eura / Štikle – privatno vlasništvo / Marko Miščević

Kako to obično biva – majčinska je ljubav bezgranična pa je Mirna najponosnija upravo na svoje sinove. Najstariji ove godine u travnju slavi punoljetnost, drugi će pak u svibnju imati 14 godina, a najmlađi tek jednu. Nije lako žonglirati obavezama, željama tinejdžera i potrebama bebe, no dobrom organizacijom vlastitog vremena Mirna sve postiže. Ako, pak, ne uspije u jednom danu obaviti sve što je zamislila – nema prostora za živciranje, sutra će pokušati opet, i tako u krug. “Sinovi su radost mog srca, zaista su postali sve ono što sam se usudila izmaštati. Ponekad zastanem, razmislim, pa budem ponosna i na samu sebe jer nije jednostavno biti posvećeni roditelj, pritom radeći zahtjevan posao i u svemu tome nimalo ne izgubiti sebe. Ponosna sam na tu ravnotežu, jer nije je uvijek bilo – izborila sam je promišljanjem i trudom”, kaže Mirna.


Sadržaj je nastao u suradnji sa City Centerom one

Fotografija: Marko Miščević
Styling: Ana Galić i Barbara Jazvić (Studio Onne)
Kosa: Davor Hair & Soul
Makeup: Josipa Drpić