NOVI BREND

Ferment Lab novi je domaći brend fermentirane hrane. Kimchi im se rasprodao u rekordnom roku

Ferment Lab pokrenula je Zagrepčanka Jelena Meštrović, entuzijastična fermentistica i zaljubljenica u zdravu hranu

FOTO: ferment lab

Ferment Lab pokrenula je Zagrepčanka Jelena Meštrović, zaljubljenica u zdravu hranu

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: Ferment Lab

Tko: Jelena Meštrović iz Zagreba je zaljubljenica u zdravu hranu koja ima veliku strast prema fermentiranju. Sve je počelo prije devet godina prvim starterom za kiseli kruh, kako bih sinu koji je alergičar omogućila zdravu i raznoliku prehranu. Istražujući okuse i tradicije iz ostatka svijeta ubrzo sam otkrila Koji, Aspergillus oryzae gljivu koja je zaslužna za stvaranje nekih od najpoznatijih fermentiranih proizvoda danas kao što su soja sos i miso. Svoje oduševljenje sam htjela podijeliti sa svima pa sam dijelila prve teglice prvo obitelji i prijateljima, a sve kako bi i oni otkrili nove okuse. Budući da sama nisam imala dovoljno znanja o plasmanu proizvoda na tržište i svim potrebnim pravilima udružila sam se s prijateljima iz Volim ljuto i pokrenuli smo brend Ferment lab.

ferment lab

Što: Kimchi, prvi proizvod s kojim smo upoznali tržište je najvjerojatnije najpoznatija fermentirana salata (iza kiselog zelja) podrijetlom iz Koreje. Tradicionalno kineski kupus, mrkva, daikon i mladi luk uz dodatak škampa (i/ili svježih lignji) fermentiraju u pasti od ljutih papričica desetak dana. Naša varijanta ima nešto drugačije sastojke i kompletno je veganska. Od ostalih proizvoda koji su u pripremi mogu navesti Shio Koji Marinada, svestranu tekućinu u kojoj se može marinirati i meso i povrće pa čak i voće dobivena od Kojija (ječam+Aspergillus oryzae) koji nastalim enzimima pretvara i najteži komad mesa u sočni zalogaj. Bit će tu još raznih dodataka jelu s kojima ćemo pomalo upoznavati potrošače.

Kada: Prvi proizvod, Kimchi, našao se na web shopu Volim Ljuto u kolovozu ove godine i rasprodao se u trenu.

Zašto: S obzirom na to da sam se ja oduševila i okusom i mogućnostima koje nudi fermentacija, poželjela sam podijeliti to oduševljenje sa svima, a kako na tržištu kod nas i nema ničeg sličnog (opet ću staviti sa strane iznimke kiselog kupusa i repe, koji obožavam ) odlučila sam kroz suradnju s Volim Ljuto približiti sve to našim potrošačima. Kad god je to moguće koristimo eko proizvode Hrvatskih proizvođača, poput soje, ječma i povrća.

Može se razgledati i kupiti: Zasad ga se može nabaviti samo online (pasterizirana verzija), ali bit će dostupan i u zagrebačkoj trgovini Spicy Days (nepasterizirana verzija), a vjerujemo, ubuduće i u ostalim trgovinama zdrave hrane. Brend možete pratiti i putem Instagrama.

Cijene: od 29 kuna