GASTRO

Ovo ljeto pijemo top koktele. Barmen Marin Nekić otkrio nam je recepte za dva neodoljiva

Naučite kako pripremiti Chilled To The Bone i Not Another Tea Party

FOTO: Željka Mikulčić

Naučite kako pripremiti Chilled To The Bone i Not Another Tea Party

Iako mu je Collins u svim varijantama najdraži koktel kojeg si uvijek rado miksa ‘za dušu’, naš sugovornik obožava eksperimentirati s brojnim drugim pićima. “U svijetu pića fascinira me apsolutno sve – od okusa, mirisa, sastojaka, ponašanja kod miksanja do povijesti i načina izrade samog pića”, prepričava najpoznatiji hrvatski barmen, Marin Nekić, koji je svoj prvi koktel smiksao uz pomoć mentora Milana Dedića, prije više od 25 godina.

Kako bi svoja znanja prenio i na druge, on je, uz svoje kolege, Sašu i Teju Lovrenščak, za sve zainteresirane hobiste odlučio organizirati radionice džin-tonika, ali i ostalih koktela i to u njihovom Studiju Barology. U nastavku nam je ispričao što će se na njima moći naučiti, a otkrio nam je i dva fantastična recepta za ljetne koktele.

Filozofija miksologije

“Godinama se već bavimo edukacijom osoblja za barsko poslovanje, a sada je na red došlo da se bavimo i hobistima. Ideja i vodilja radionica koje ćemo održati je da svakom konzumentu prenesemo barem osnovna znanja o miksologiji”, pojašnjava Marin te dodaje da se profesionalna miksologija može još više i bolje razvijati ako ima educirane potrošače.

Radionice će uključivati osnovna znanja o pićima, opremi koja je potrebna za njihovu pripremu te o začinima koji se koriste u miksanju raznih pića. Kako kaže Marin, začini su ti koji čine najzanimljiviji dio svih koktela. “Naime, većina ljudi začine koristi da im piće izgleda ljepše, ali iza njih stoji velika filozofija i znanje koje želimo prenijeti našim konzumentima”, govori.

Chilled To The Bone

Željka Mikulčić

  • 4 cl džina
  • 1 cl svježeg soka limuna
  • 1 prstohvat ružičastog papra
  • 10 cl INKA tonika
  • svježa korica limuna
  • 2 tanka filea svježeg đumbira

U čašu stavite led i dodajte prstohvat ružičastog papra. Ulijte sastojke redom i promiješajte žlicom. Za dodatne arome, piće dekorirajte s dva tanka filea svježeg đumbira i koricom limuna prethodno istisnutom iznad pića.

Not Another Tea Party

Željka Mikulčić

  • 4 cl džina
  • 1 cl svježeg soka limete
  • 10 cl INKA tonika
  • prstohvat dehidriranog hibiskusa
  • 2 koluta dehidrirane limete

U čašu stavite dehidrirani hibiskus i sok limete. Dodajte led te nadolijte džin i Inku. Promiješajte žlicom i dekorirajte kolutima dehidrirane limete.

Nezaobilazni sastojak

Džin je postao sve popularniji sastojak brojnih koktela, a Marin to objašnjava činjenicom da njegova kombinacija s drugim sastojcima dovodi do naizgled jednostavnih pića koja mogu odgovarati apsolutno svakoj prigodi. Uz džin, naravno, uvijek ide i tonik, a svi oni koji od napitaka umjesto slatkoće traže reskost i gorčinu, obožavat će INKU, legendarno gazirano piće, gorkog okusa i s dodanim biljnim ekstraktima.

Ona s džinom čini dobitnu kombinaciju, od milja zvanu džINKA, a upravo je ona glavni sponzor radionica koje će se održati u Studiju Barology. Svi polaznici dobit će i lijepi poklon paket koji će im omogućiti pripremu raznih verzija džINKE u udobnosti njihova doma ili terase.

Probudite svoju džintuiciju

Saša Lovrenščak, Teja Lovrenščak, Marin Nekić

S kojim se još sastojcima, osim tonika, džin najbolje kombinira i zašto te koliko određeni sastojci, poput nekih začina i tonika različitih okusa utječu na cjelokupan doživljaj i okus gotove verzije džin-tonik napitka, naš sugovornik Marin nije nam htio otkriti. “Odgovor na ta pitanja čuvam za radionicu, a i vjerujem da će nakon odrađenog tečaja svatko ustvari imati drugačiji komentar”.

Ako želite steći ili pak usavršiti svoja barmenska i koktelska znanja, možete sudjelovati i u nagradnom natječaju te osvojiti besplatan tečaj džin-tonika u Studiju Barology. Sve što trebate napraviti je složiti džin-tonik po nekom postojećem receptu ili izmisliti svoju džINKU, fotkati ju i do 1. kolovoza 2022. godine ju uz #džinka objaviti u komentaru ispod natječaja objavljenog 15. lipnja na Facebook ili Instagram profilu.

Sadržaj nastao u suradnji s brendom Inka.