VIJEST

Asos sada ne želi samo zaštititi okoliš nego i iskorijeniti moderno ropstvo

FOTO: @asos

Asos je jedan od najaktivnijih brendova kada se radi o etičnosti u modnoj industriji. A pod sobom ima preko tisuću brendova koji prate te iste odluke

Prošle godine Asos je zabranio prodaju svile, kašmira i perja na svojoj shopping stranici. Osim toga, pozvao je svojih 90 najprodavanijih brendova da se uključe u program o održivoj modi kroz koji će diskutirati i naučiti sve o novim praksama i sirovim materijalima.

U posljednjih 12 mjeseci brend je također bio jedan od inicijatora radionica o modernom ropstvu u suradnji s najstarijom svjetskom organizacijom za ljudska prava, Anty-slavery International, i pokrenuo online projekt u suradnji s Fakultetom mode u Londonu, kako bi brendove pobliže upoznao s detaljima i zahtjevima.

Problem modernog ropstva

Asos se sada, zajedno s brendovima River Island, New Look i Marks & Spencer vraća u Dom lordova, kako bi bio sudionik foruma o modernom ropstvu na temu etičnosti i održive mode. Zjadno će se obvezati za nove, aktivne korake, analizirati koje su se sve promjene dogodile od prošle godine, blisko surađivati na razvijanju alata i podizanju svijesti o ovome problemu. Educirati će zaposlenike o modernom ropstvu unutar modnog biznisa i lanaca dobavljača te demonstrirati promjene koje su do sada napravljene.

Cilj je da i drugim modnim brendovima koji još nisu uključeni u slične projekte ukažu na važnost ljudskih prava kako bi problematiku modernog ropstva stavili iznad svoje dobiti i konkurencije.