Modna vijest

Čini se da Karlie Kloss kupuje kultni magazin i-D. Evo što to znači

Bivšoj manekenki ovo nije prvi izlet u medijski posao, prije tri godine s grupom investitora kupila je magazin W

US model Karlie Kloss attends the WSJ Magazine 2021 Innovator Awards at MoMA on November 1, 2021 in New York City. (Photo by ANGELA WEISS / AFP)
FOTO: AFP

Novinarka Lauren Sherman ekskluzivno je u svojoj kolumni za The Puck objavila da je model i poduzetnica Karlie Kloss u pregovorima oko kupnje kultnog britanskog magazina i-D. Sherman je napisala da detalji pregovora nisu poznati, ali da se za sada zna da će Alastair McKimm ostati glavni urednik i nakon što sadašnji vlasnik Vice, proda i-D. Ovo nije prvi izlet u medijski posao za Karlie Kloss. Prije tri godine s grupom investitora koju su između ostalih činili i vozač Formule 1, Lewis Hamilton, te manekenka i kći Cindy Crawford, Kaia Gerber, kupila je magazin W.

U tom pothvatu Kloss je udružila snage s Bustle Digital Grupom koja im je pomogla s digitalnom tehnologijom i online prodajom. Suradnja je, piše Sherman, dobro prošla za obje strane je je Bustle grupa dobila luksuznije oglašivače od W-a dok je zauzvrat tom magazinu pojednostavila prodaju svojim digitalno orijentiranim pristupom.

Što kupnja znači za i-D

Magazin i-D osnovao je bivši umjetnički direktor Voguea, Terry Jones, još 1980. godine. Posvetio ga je modi, umjetnosti, glazbi i filmu, a prepoznatljiv je postao po fotografijama odnosno po dokumentarističkom stilu fotografiranja koji je Jones osmislio i nazvao The Straight-Up. U njemu je karijeru započeo i Edward Enninful, urednik britanskog Voguea trenutno na svojevrsnom otkaznom roku.

Sherman piše da Kloss u i-D ulaže samostalno pa nije poznato hoće li i na njemu surađivati s Bustelom, ali cijeli događaj pozdravlja. Vice je u svibnju ove godine podnio zahtjev za bankrot nakon čega je odmah bilo jasno da će, uz druge publikacije u svom portfoliju, prodati i i-D. Činjenica da ga preuzima Kloss zapravo zvuči ohrabrujuće. Ona je dugogodišnja pripadnica modne industrije kojoj se i sama iskreno divi te joj je cilj očuvati i-D kao prostor za umjetničko izražavanje i kvalitetno izvještavanje o modi, a s vremenom, dakako, i nešto zaraditi.