HRVATSKI BREND

Divne su nam svilene marame ovog hrvatskog brenda. I mogu poslužiti kao odličan suvenir

Ideja je da omiljenu fotografiju možete učiniti dijelom svoje garderobe

FOTO: PR

Ideja je da omiljenu fotografiju možete učiniti dijelom svoje garderobe

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: Adio

Tko: Iza brenda stoje dvije prijateljice, zaljubljenicu o modu i umjetnost i kolegice iz oglašivačke industrije, art direktorica Gabrijela Farčić i account managerica Manja Žutić. Gabi je konceptualno osmislila brend i posvetila se malo više kreativnom dijelu, dok se Manja iskazala u poduzetnosti i operativi, iako su obje sudjelovale u svim potrebnim koracima da se brend digne na noge.

Što: Adio je spoj mode, kvalitetnog materijala i umjetnosti, odnosno fotografije. Začetnice brenda odabrale su fotografije svog prijatelja i suradnika Damira Žižića te Domagoja Kunića te odlučile deset motiva pretvoriti u print za marame od stopostotne svile. Ideja je da omiljenu fotografiju možemo učiniti dijelom svoje garderobe, nositi svugdje sa sobom, oživjeti styling autentičnim dizajnom te ponekad razmotati maramu i uživati u motivima uhvaćenima objektivom.

Također, marame su zamišljene i kao poseban suvenir koji je istovremeno i modni detalj i podsjetnik na prekrasne prizore prilikom posjeta Hrvatskoj. Zasad se radi o deset različitih pejzažnih i arhitektonskih motiva uhvaćenima diljem hrvatske obale i u nekoliko gradova. Motivi su dio prve, limitirane kolekcije, a u budućnosti se planiraju i novi motivi u suradnji s domaćim fotografima i ilustratorima koji će krasiti marame, a možda još i neke druge odjevne predmete.

Kada: Brend je nastao prije par godina, kada su začetnice brenda, obje s dugogodišnjim iskustvom u oglašivačkoj industriji, odlučile kreirati nešto svoje.

Zašto: Budući da se svaki dan profesionalno bave brendovima kako bi udovoljile željama i zahtjevima raznih klijenata, Gabi i Manja imale su potrebu u svoje slobodno vrijeme napraviti nešto po svom ukusu, po svojim pravilima i za svoju dušu. Strast, entuzijazam i ljubav prema modi i dizajnu uskoro su urodili konkretnim idejama, i tako je započela Adio priča.

Nastavila se u suradnji s nekolicinom prijatelja i kolega iz kreativne industrije kojima se svidjela ideja brenda i koji su odlučili svojim radom i kreativnošću podržati i uljepšati njegov rast.

Može se razgledati i kupiti: Zasad se cijela Adio kolekcija može pronaći na Instagram profilu, a uskoro stiže i online trgovina brenda.

Cijene se kreću: Adio svilena marama s fotografskim motivom iz prve kolekcije sada se može nabaviti po cijeni od 500 kuna.