Svijet mode

Kako je Jeremy Allen White u 48 sati Calvinu Kleinu donio gotovo 13 milijuna dolara

Zvijezda serije The Bear srušila je internet novom kampanjom za Calvin Klein

FOTO: Mert Alas za Calvin Klein

Prije tjedan dana američki brend Calvin Klein objavio je novu kampanju za donje rublje u kojoj se kao zaštitno lice pojavljuje Jeremy Allen White. To, sigurni smo, već znate jer je ovih dana bilo gotovo nemoguće zaobići polugolog Whitea kako se vere bruklinskim krovovima ispred objektiva Merta Alasa.

Kampanja je srušila internet čim se na njemu pojavila i instantno zasjenila sve druge sjajne marketinške akcije koje su ovih dana privukle pažnju šire javnosti kao što je to Pamela Anderson u Proenza Schouler kampanji ili Diana Ross u onoj za Saint Laurent. I ne samo to, prema podatcima Launchmetricsa, nova kampanja Calvinu Kleinu je generirala 12,7 milijuna dolara u medijskom utjecaju.

Viralne kampanje još uvijek su moguće

Što je uopće vrijednost medijskog utjecaja ili MIV (media impact value)? Radi se o brojci koja obuhvaća novčanu vrijednost svake objave, interakcije ili medijskog članka kako bi brendovi mogli odrediti vlastiti performans. U svijetu zasićenom sadržajem i platformama na kojima se isti može dijeliti, pomislili biste da je tako nešto lako izmisliti i namjestiti, no slučaj ove Calvin Klein kampanje dokazuje da nije baš tako.

Veliki MIV kampanjom si je zaradio sam brend. Njihove aktivacije na vlastitim kanalima na društvenim mrežama generirale su 3 milijuna dolara u MIV-ju, piše WWD. Za razliku od Diane Ross za Saint Laurent pa čak i Pamele Anderson za Proenzu Schouler koja je bila na rubu da to postane, Whiteova kampanja instantno je postala viralna.

I taj se pojam do danas promijenio, no ako usporedimo kampanju Proenze Schouler i Calvina Kleina vidimo da je razlika zbilja ogromna. Otkrivanje kampanje s Anderson Proenzi je donijelo jedva 30 tisuća lajkova na Instagramu dok ih je Calvin Klein za onu s Whiteom dobio 1,5 milijun. Na TikToku Proenza Schouler dobila je 250 tisuća pregleda videa, Calvin Klein 6,6 milijuna. Na X-u Proenza Schouler 2,5 tisuće pregleda, Calvin Klein 16 milijuna.

Seks i dalje prodaje?

Calvin Klein je za ovu kampanju iskoristio svoju dobru staru formulu koja im je oduvijek prodavala proizvode – seks prodaje. Nemali broj puta su zbog toga došli u nemilost javnosti. Sjetimo se samo kampanje s maloljetnom Brooke Shields koja u kameru govori da između nje i njezinih Calvin traperica ne stoji – ništa.

Zato su u poznatom američkom brendu ovaj put igrali na sigurno. Odabrali su glumca čije ime ovih dana ne izlazi iz medija. Iz jednog dijela medija zbog njegove navodno burne rastave prošle godine, a iz drugog zbog činjenice da trenutačno glumi u jednoj od najpopularnijih serija trenutačno, The Bear, koja je u nedjelju kao takva i nagrađena Zlatnim globusom dok je sam White bio nominiran za najboljeg glumca.

Kampanju je snimio čuveni Mert Alas, stilizirala ju je legendarna bivša urednica francuskog Voguea Emmanuelle Alt, a White se samo pojavio u boljoj formi nego ikad do sad, skinuo sve osim donjeg rublja i potvrdio ono što Calvin Klein zna od 1968. – seks uvijek prodaje.