Svijet mode

Kuća Balenciaga jučer je održala reviju koja se satirično osvrće na kulturu života u Los Angelesu

Modeli su nosili tajice, razgovarali na mobitel i nosili divovske čaše s kavom za van

FOTO: screenshot

Iako je prije nekoliko mjeseci rekao da više neće izvoditi nikakve trikove već da će se fokusirati samo na odjeću, Demna Gvasalia vrlo se brzo vratio samom sebi. U novoj kolekciji za kuću Balenciaga pripremio je satiričnu predstavu u kojoj su protagonisti stanovnici Los Angelesa. Naravno, bogati. Za tu je prigodu zatvorio aveniju Wilshire i između drvoreda palmi poslao modele da hodaju prema publici koja je gledajući ih imala pogled direktno na slavni natpis Hollywood. Ako mislite da ništa ne može biti više LA od toga, pogledajte kolekciju.

Kim Kardashian Getty Images via AFP

Modeli su nosili dvije krajnosti – tajice sa sportskim jaknama i večernje haljine. To su dvije strane stanovnika Los Angelesa koje Demna vidi i koje je, kazao je u intervjuu u backstageu, upoznao još kao dječak. Satirično im je u ruke tutnuo ogromne šalice za kavu za van te vrećice iz notorno skupog losanđeleškog lanca supermarketa Erewhon. Čak je i Kim Kardashian stigla na reviju s Erewhon vrećicom te je rekla okupljenim novinarima da je Demna htio da to nosi. Osim nje, na reviji je bila i Nicole Kidman koja je od jučer novo zaštitno lice brenda kao i Cardi B koja je reviju nosila.

U sklopu kolekcije Demna je lansirao i liniju sokova za Erewhon i time dodatno poslao poruku publici da njegovi proizvodi nisu za sve i da nema potrebe da se zbog toga ljute na društvenim mrežama. Demna zna kreirati, plasirati i prodati luksuzni proizvod u današnjoj klimi i na tome mu treba čestitati. U nastavku pogledajte reviju.