Hrvatska moda

Lana Puljić je na Brijunima snimila krasnu kampanju za ljetnu kolekciju

Nova kolekcija je crno-bijela i u nijansama roze i zelene

FOTO: Sara B. Moritz

Lokomotiva je ovih dana izbacila ljetnu kolekciju i za nju snimila prigodnu kampanju na Brijunima. Ideja kampanje je bila dočarati ljetno poslojepodne u chic varijanti, a Lana je za to iskoristila čudesno zelenilo Nacionalnog parka Brijuni. U novoj kolekciji vidimo raskošne haljine, odijela s kratkim hlačama i komplete koji su idealni za ljeto.

“Ljeto je čarobno godišnje doba, potpuno drugačije od ostatka godine, Brijuni su čarobni i potpuno drugačiji. Takva je i Lokomotivina ljetna kolekcija. Kreće od poznate točke pa svijet interpretira na svoj način. Rezultat su klasici s pomakom, posebna odjeća i poseban ljetni osjećaj. Jako sam ponosna na ovu kolekciju, mislim da sam uspjela u naumu da stvorim savršene ljetne komade koji se zapravo mogu nositi dugo u jesen, koji su bezvremenski, a opet tako prepoznatljivi i posebni”, izjavila je Lana Puljić, dizajnerica i vlasnica brenda Lokomotiva.

Zaokret kod vječnih komada

Kolekciju je osmislila u crnoj i bijelob, ali i zelenoj i ružičastoj koja je gotovo uvijek prisutna. Svila, čipka, lan i lagana vuna su materijali od kojih je izrađena, a sastoji se od odijela, slip haljina, nezaobilaznih voluminoznih haljina i ljetnih lanenih. Svaki komad ima neki od Lokomotivinih prepoznatljivih elementa poput ispletenih naramenica, kopči, izreza ili prozirne čipke. Detalji ispletenih trakica nastali su u suradnji s Majom Miletić iz studija Mammii.

Ove jeseni sve ljubitelje Lokomotive razveselit će nova online trgovina, a do tada je kolekcija dostupna u atelieru u Bauerovoj 22 u Zagrebu. Ostale informacije pronađite na Lokomotivinom instagramu. Kampanju je snimila Sara B. Moritz, a u ulozi modela su Andrea Jelić, digital designer te dizajnerica Lana Puljić.