MODNI DODATAK

My Mon Mon izbacio je novu kolekciju nakita. Riječ je o komadima koji se po želji mogu i nadograditi

21summer naziv je nove ljetne kolekcije hrvatskog brenda nakita čiji komadi dolazi u poliranom ruhu visokog sjaja

FOTO: Petra Mikšik

21summer naziv je nove ljetne kolekcije hrvatskog brenda nakita My Mon Mon. Dolazi u poliranom ruhu visokog sjaja

Hrvatski brend nakita My Mon Mon predstavio je novu ljetnu kolekciju nakita u sklopu kampanje pod nazivom 21summer. Iako su prepoznatljivi po svojim bisernim ili koraljnim modelima, MMM ovog je puta još više ogolio svoje modele nakita te stavio naglasak na kombinacije, točnije milijun njih. Dina i Ela, osnivačice brenda tim povodom otkrivaju kako im se u posljednje vrijeme jako sviđa modularnost, odnosno mogućnost izmjene modela rekonfiguracijom, dodavanjem i/ili uklanjanjem određenih dijelova. Upravo su taj koncept implementirale u novu 21summer kampanju. Tako se svaki pojedini model, komad nakita iz kolekcije može nadograditi zasebnim modulom. “Modul je ustvari dodatak koji se može birati u svrhu diferencijacije od ostalih, tako svaki naš klijent stvara svoju posebnu i unikatnu kolekciju” objašnjavaju djevojke.

Ono što je veliki adut ovog brenda, ali i kolekcije svakako su materijali My Mon Mon nakita koji su prije svega antialergijski. U pitanju su srebro 925 finoće i medicinski čelik te u zlatnoj varijanti 24 karatna pozlata debljeg nanosa. “Za svaki model želje se mogu dodatno iskomunicirati kako bi se produkt realizirao prema mašti. Već dulje vrijeme volimo graditi modele, ali i sveukupnu sliku imiđa kroz asimetriju i spajanje zlatnog i srebrnog. Kao da nijanse jedna drugu dodatno ističu i pojačavaju sjaj. Stvaraju se kontrasti koje volimo, poput hladnog svjetla Mjeseca i toplog Sunca. To je balans koji nastaje Jing Jang suprotnošću, naizgled ne ide skupa, ali sklad je savršen. Naši modeli mogu se kupiti raspareno i spajati hoopovi različitih promjera” objašnjavaju dalje ove kreativke.

Inače, kampanja 21summer sinergija je tri kampanje, odnosno tri kreativna vodstva pričala su zasebne priče. Jedan dan, ista sredstva i odjeća pričali su svoje shvaćanje My Mon Mon nakita, a malo je reći kako su rezultati genijalni. “Oduvijek naglašavamo da naš MMM nakit ne treba stavljati u određeni kontekst i da ga klijent integrira u neki svoj čaroban svijet, potpuno različit od svijeta drugog pojedinca. Imamo karakter, ali kontekst odabiremo sami. Mijenjamo ga iz dana u dan, iz kombinacije u kombinaciju, ali nakit ostaje svevremen. Kampanja 21summer je eksperiment kako stilski tako i ekspresivni. Želimo poslati poruku: Budi tko jesi ili tko želiš biti. Gradi se, mijenjaj se, budi šik, budi grunge, budi bunt u sebi. I drugima. Budi tko želiš biti taj dan, a My Mon Mon je uz tebe (i na tebi). Sve tri priče fotografski je zabilježila Petra Mikšik, naša prijateljica i fashion poznavateljica, dok je za makeup zadužena makeup.by.Neva” poručuju djevojke i osnivačice brenda My Mon Mona, Dina i Ela. MMM nakit može se kupiti u različitim prodavaonicama, concept storeovima širom Hrvatske, ali i online na Mymonmon.com. Cijene se kreću od 180, pa sve do 1500 kuna.