PROWOMEN

O karijeri, stilu odijevanja i definiciji snažne žene razgovarali smo sa slastičarkom Ivanom Čuljak

U kasnim dvadesetima promijenila je profesiju i poručila ženama da vjeruju u sebe

FOTO: tgm creative

U kasnim dvadesetima promijenila je profesiju i poručila ženama da vjeruju u sebe

Sigurni smo da ste već čuli, ako ne i isprobali slastice Ivana Čuljak koja je svoj hobi i svoj san uspjela pretvoriti u stvarnost. Stvorila je brend Neka Jedu Kolače (@nekajedukolače) , a mi smo čuli da su njezine Pavlove torte jedne od najboljih. Njezino putovanje krenulo je s natjecanjem u Masterchefu, nakon čega je znanje brusila u Meksiku, na Novom Zelandu, ali i lokalno u splitskoj Bokeriji. Logičan slijed bio je pokrenuti i vlastiti biznis pa je tako nastao i brend Neka Jedu Kolače. Osim što je sjajna u svojem slastičarskom poslu, ovih dana je možemo vidjeti i na plesnom podiju showa Ples sa zvijezdama. O karijeri, kreativnosti koju provlači kroz svoj posao, ali i stil odijevanja razgovarali smo prigodno za Dan žena.

U KASNIM DVADESETIMA MIJENJA PROFESIJU

Zanimao nas je kada se rodila njezina ljubav prema kuhanju ili bolje rečeno kreiranju slastica, a Ivana kaže da je ona postojala otkad zna za sebe. Za ozbiljan korak odlučuje se u svojim kasnim dvadesetima i kreće na putovanje prepuno rada, odricanja i upornosti. “Bilo je i teško ali i najljepše i dogodilo se sve kako se trebalo dogoditi.” Dodaje da je u poslu najviše ispunjavaju ljudi koje voli i daleka putovanja koja su joj vječna inspiracija. Izazove i zahtjevne situacije Ivana komentira: “U poslu kojeg srcem radiš nema takve težine. Volim raditi apsolutno sve i stalno isprobavati nove stvari.”

ŽENAMA PORUČUJE DA NE ODUSTAJU OD SVOJIH SNOVA

Od samih početaka uživa podršku svojeg tima i kaže nam da se nikad nije osjećala ugroženo u poslu ili osjetila da mora dodatno “potegnuti” možda zato što je žena. “I kad mi je bilo teško imala sam podršku svog tima. Imam odlične dečke u timu koji su velika podrška kad je zbilja potrebno.” Kao snažnu ženu izdvojila bi svoju majku koja je odgojila petoro djece. “Snažne žene su mi sve majke koju predano odgajaju djecu, žene koje uspješno vode svoje poslove. Svima se jednako divim i jednako poštujem.”

Mladim ženama koje se žele upustiti u vlastiti biznis poručuje da vjeruju u snove i ne odustaju od njih. “I da, na snovima treba raditi, nekad godinu nekad deset, ali ono najbitnije nikad ne odustati.”

U ODIJEVANJU BIRA BRENDOVE S PRIČOM I STAVOM

Skrolajući po njezinom Instagram profilu uočili smo da jako često nosi haljine, jedna od omiljenih dizajnerica joj je Lana Puljić, nama je otkrila da je imala jako puno faza kad govorimo o odijevanju. “Sve to zapravo gledam kao neki put traženja odrastanja i sazrijevanja. Osobno nikad ne slušam druge što nositi, oblačim se prema osjećaju i raspoloženju taj dan”, kaže te dodaje da danas na prvo mjesto stavlja boje te voli birati brendove koji iza sebe imaju neku posebnu priču.

ZA BOLJU BUDUĆNOST

Ivana Čuljak ambasadorica je Answeara, modnog web shopa, koji je prije nekoliko tjedana kroz svoj vlastiti modni brend Answear.LAB pripremao novu kolekciju “No Shame. No Fear”. Ideja kampanje bila je poslati poruku o moći i snazi žena u borbi za promjenom – percepcijom njihove uloge u društvu. Zaštitno lice kolekcije je Sasha Sidorenko, rođena Ukrajinka, profesionalna boksačica i europska prvakinja.

S obzirom na to da je u međuvremenu izbio rat u Ukrajini, brend je ovom kampanjom odlučio poslati poruku podrške i odati priznanje snazi žena i svih ljudi u Ukrajini, koji se zajedno bore za bolju budućnost. Sav prihod od prodaje kolekcije “No Shame. No Fear.” Answear će usmjeriti akciji Crvenog križa pod sloganom #helpforUkraine. Dosad je donirano 330.000 kuna te se nadaju da će ta brojka biti još veća.

Sadržaj nastao u suradnji s brandom Answear.