PROWOMEN

O ženskim pravima, važnim životnim lekcijama i osobnom stilu razgovarali smo s Nanom Nadarević

FOTO: TMG creative

Svojim stavovima Nana potiče žene da se ne libe izraziti svoje mišljenje, naročito kad su u pitanju njihova prava

Regionalna PR menadžerica branda MAC Cosmetics i influencerica Nana Nadarević poznata je po tome što se na društvenim mrežama ne libi iznijeti stavove o važnim društvenim temama. Jedan od najpoznatijih primjera svakako je post kojim je, inspirirana filmom ”One su Bombe”, pokrenula lavinu komentara na svom Instagram profilu motivirajući žene da progovore o vlastitim iskustvima o seksualnom nasilju.

Povodom Dana žena razgovaramo s Nanom o tome kakva je s njenog gledišta situacija po pitanju ženskih prava danas, koje je važne lekcije tijekom života naučila i što bi poručila drugim ženama, što za nju znači pojam ‘snažna i neustrašiva žena’ i kako ga odražava kroz osobni stil.

Prošle godine je otvorila Porculan shop

S obzirom na brojne talente i interese, Nana kaže da joj je najzahtjevniji dio posla usklađivanje čestih putovanja s dnevnim poslovnim obvezama. “Kad ste često u pokretu, uvijek vam nedostaje vremena provedenog za laptopom. Ipak, otkad je Covida i putovanja su uvelike smanjena, pa je tempo lakši. Međutim, ovo pandemijsko vrijeme nosi nove izazove s kojima se prije nisam suočavala. Naprijed me uvijek guraju rezultati i pozitivna energija tima u kojem radim. Bitan je opis posla, ali i okruženje u kojem ga obavljate.”

No unatoč brojnim obvezama, prošle je godine uspjela pronaći vrijeme kako bi s prijateljicom Ivanom Perišić otvorila divan dućan s dekoracijama za život. Kaže da je Porculan, kako su ga nazvale, produkt kreativne groznice koja je tresla nju i prijateljicu. “Obje smo osjetile snažnu potrebu, u kriznoj godini, za više kreative i ljepote. Zajedno smo otvorile Porculan shop koji je sadržavao proizvode koje smo same izradile, kao i odlične komade regionalnih kreativaca. Uživale smo u našem pilot projektu! Već mozgamo što i kako dalje…”

Od mame je preuzela casual stil

Nije teško ne primijetiti da Nana ima istančan stil. Između ostalog, sam pogled na njezin Instagram svjedoči tome. Zato nas je zanimalo kako je izgledalo njezino modno sazrijevanje. “Imala sam razne faze, kako da ne! Ipak, faza tankih obrva, debele crne olovke oko očiju, bijelih capri hlača i platforma šuza vjerojatno odnosi pobjedu kad je najgori styling u pitanju.

“Casual stil sam preuzela od mame, obje smo uvijek u pokretu i neopterećene trendovima. Volim udobnu odjeću, tenisice i kožne jakne, nazovimo to tomboy stilom. Međutim, ipak sam i romantična bikica koja za posebne prilike voli ženstvene haljine, ali tad ih uglavnom kombiniram sa starkama ili dobrom starim martama.”

Snažna žena jednako je snažna u svim kombinacijama

Budući da kroz odijevanje često izražavamo i to kako se osjećamo, pitali smo Nanu što u tom smislu za nju predstavlja pojam snažne žene, koja se ne boji predrasuda, te kako ga ona prikazuje kroz odijevanje.

”Žena koja se ne boji predrasuda fura svoj film. Kako u životu, tako i u oblačenju. Mislim da moj opušteni stil pokazuje kako sam neopterećena tuđim mišljenjima i predrasudama. Nosim što mi se svidi, pa čak i ako nije prigodno “za curice”. Ali snažna žena je jednako snažna i u trapericama, otkačenom kombinezonu i u večernjoj toaleti. Stil nas ne određuje, samo nadopunjuje.” kaže Nana.

”Ponašaj se kao curica” nikad nije imalo smisla

Nana godinama radi u beauty industriji u kojoj su najzastupljenije žene, a ona kaže da joj upravo ta radna atmosfera najviše odgovara.

”Žena sam u biznisu u kojem najviše “drmaju” žene. Zaista, na poslu sam uglavnom okružena ženama i odgovara mi ta atmosfera. S obzirom da se bavimo beauty biznisom koji se stalno kreće i mijenja, tempo nam je brz i ne gubimo vrijeme na nebitne stvari. “Delamo” i potežemo svaki dan u godini.”, kaže Nana koja je inače poznata po tome da pruža podršku ženama i na svojim društvenim mrežama. Prije koju godinu u medijima je odjeknuo njezin post u kojem se, nakon pogledanog filmskog hita ”One su bombe”, osvrnula na temu seksualnog uznemiravanja. Njezina objava odjeknula je regijom te su joj se počele javljati brojne žene sa svojim osobnim pričama. Neke poruke koje su pristigle Nana je i objavila kako bi pokazala drugim ženama da nisu usamljene te ujedno skrenula pažnju na problem koji današnje društvo još uvijek ignorira.

Zbog svog jasnog i glasnog stava zanimalo nas je li Nana ikad naišla na kritike. ”Na društvenim mrežama nisam, ali u “stvarnom životu” sam ih znala dobiti. Danas rijetko, ali u djetinjstvu i mladosti češće. Najčešće su to bile upute da se više trebam ponašati kao curica. To mi nikad nije imalo smisla, jer me doma nikad nisu naučili kako se to curice ponašaju. I brata i mene su učili istom ponašanju, pa su nas takvi komentari zbunjivali.”, objašnjava te svim ženama koje se ne libe javno i glasno progovarati o ravnopravnosti žena u društvu poručuje: ”Samo naprijed! Zajedno smo jače!”.

Ambasadorica je brenda koji dijeli iste vrijednosti

Njezin stav ujedno objašnjava zajedničku poveznicu koju je pronašla s brendom Answear čija kampanja ovih dana odjekuje medijima. Nana je njihova ambasadorica, a ovaj modni shop je prije nekoliko tjedana kroz svoj modni brend Answear.LAB pipremio novu kolekciju pod imenom ”No Shame. No Fear.”. Ideja kampanje je poslati poruku o moći i snazi žena u borbi za promjenom – percepcijom njihove uloge u društvu, a zaštitno lice kolekcije je Sasha Sidorenko, rođena Ukrajinka, profesionalna boksačica i europska prvakinja.

S obzirom na to da je u međuvremenu izbio rat u Ukrajini, brend je ovom kampanjom odlučio poslati poruku podrške i odati priznanje snazi žena i svih ljudi u Ukrajini, koji se zajedno bore za bolju budućnost. Sav prihod od prodaje kolekcije “No Shame. No Fear.” Answear će usmjeriti akciji Crvenog križa pod sloganom #helpforUkraine. Dosad je donirano 330.000 kuna te se nadaju da će ta brojka biti još veća.

Sadržaj nastao u suradnji s brandom Answear.