Super vijest

Omiljeni skandinavski brend Toteme predstavio je liniju nakita. Komadi su bezvremenski

Toteme je jedan od rijetkih svijetlih primjera influencerskog brenda koji je uspio

FOTO: Steven Meisel za Toteme

Švedski brend Toteme koji se vrlo često nađe u našoj rubrici Super stuff, lansirala je liniju nakita. Brend je poznat po pročišćenoj estetici i vječnim komadima koji se mogu nositi iz sezone u sezonu, a to odražava i novi nakit. Elin Kling koja stoji iza brenda za Vogue je rekla da je oduvijek htjela liniju nakita koja će komplimentirati odjeću koju nude, a ideja je, baš kao i s odjećom, da pojedine komade možete kombinirati s komadima iz aktualne, ali i neke prethodne ili buduće sezone.

Steven Meisel za Toteme

Kling, inače bivša modna blogerica, i njezin suprug Karl Lindman sjajan su primjer kako se jedan influencerski brend uz pametne poslovne odluke može pretvoriti u uspješan modni biznis. Do sada su proveli nekoliko uspješnih proširenja brenda koji su osnovali 2014. godine. Prvo je to bilo uvođenje linije cipela 2019., a 2022. i torbi koje su odmah postale hit. Nakit je bio logičan idući korak, a dok nove cipele i torbe predstavljaju uz svaku novu kolekciju, kolekcije nakita predstavljat će samo dvaput godišnje.

Steven Meisel za Toteme.

U prvoj kolekciji dostupne su jednostavne narukvice s detaljima od emajla, naušnice, delikatne ogrlice i prstenje ukrašeno kristalima. Tu je i fini nakit s pravim dijamantima tako da će se cijene kretati i do 3 tisuće eura. Kampanju za prvu kolekciju koja u prodaju stiže ovog tjedna, snimio je Steven Meisel, stilizirao Karl Templer, dok se u ulozi modela našla Vivienne Rohner.

Rast popularnosti modnog nakita

Toteme je dio vala popularnosti nakita na tržištu kroz koji su brojni drugi brendovi predstavili linije modnog i finog nakita, a koji ih do tada nisu imali. Među najistaknutijima tu je Prada koja je nakit prvi put predstavila prošle godine kroz održivu liniju i raskošnu kampanju u kojoj su se kao zaštitna lica našli Amanda Gorman, Maya Hawke i Somi Jeon. Prije njih liniju finog nakita predstavila je i kuća Balmain koja također slijedi održive principe i nudi rodno neutralan nakit.

Steven Meisel za Toteme.

Ranije ove godine novu liniju nakita predstavila je i kuća Saint Laurent. Nazvali su je Haute Joaillerie i predstavili niz klasičnih komada kao što su naušnice s YSL logom, ali i neke neočekivane kao što su bile manžete od sivog zlata s cijenom višom od 43 tisuće eura. Nakit je novi rudnik zlata za modne brendove, interes za njim raste i ne čudi da se Toteme upravo sada pridružio tom vlaku.