Omiljeni skandinavski brend Toteme predstavio je liniju nakita. Komadi su bezvremenski
Toteme je jedan od rijetkih svijetlih primjera influencerskog brenda koji je uspio
Švedski brend Toteme koji se vrlo često nađe u našoj rubrici Super stuff, lansirala je liniju nakita. Brend je poznat po pročišćenoj estetici i vječnim komadima koji se mogu nositi iz sezone u sezonu, a to odražava i novi nakit. Elin Kling koja stoji iza brenda za Vogue je rekla da je oduvijek htjela liniju nakita koja će komplimentirati odjeću koju nude, a ideja je, baš kao i s odjećom, da pojedine komade možete kombinirati s komadima iz aktualne, ali i neke prethodne ili buduće sezone.
Kling, inače bivša modna blogerica, i njezin suprug Karl Lindman sjajan su primjer kako se jedan influencerski brend uz pametne poslovne odluke može pretvoriti u uspješan modni biznis. Do sada su proveli nekoliko uspješnih proširenja brenda koji su osnovali 2014. godine. Prvo je to bilo uvođenje linije cipela 2019., a 2022. i torbi koje su odmah postale hit. Nakit je bio logičan idući korak, a dok nove cipele i torbe predstavljaju uz svaku novu kolekciju, kolekcije nakita predstavljat će samo dvaput godišnje.
U prvoj kolekciji dostupne su jednostavne narukvice s detaljima od emajla, naušnice, delikatne ogrlice i prstenje ukrašeno kristalima. Tu je i fini nakit s pravim dijamantima tako da će se cijene kretati i do 3 tisuće eura. Kampanju za prvu kolekciju koja u prodaju stiže ovog tjedna, snimio je Steven Meisel, stilizirao Karl Templer, dok se u ulozi modela našla Vivienne Rohner.
Rast popularnosti modnog nakita
Toteme je dio vala popularnosti nakita na tržištu kroz koji su brojni drugi brendovi predstavili linije modnog i finog nakita, a koji ih do tada nisu imali. Među najistaknutijima tu je Prada koja je nakit prvi put predstavila prošle godine kroz održivu liniju i raskošnu kampanju u kojoj su se kao zaštitna lica našli Amanda Gorman, Maya Hawke i Somi Jeon. Prije njih liniju finog nakita predstavila je i kuća Balmain koja također slijedi održive principe i nudi rodno neutralan nakit.
Ranije ove godine novu liniju nakita predstavila je i kuća Saint Laurent. Nazvali su je Haute Joaillerie i predstavili niz klasičnih komada kao što su naušnice s YSL logom, ali i neke neočekivane kao što su bile manžete od sivog zlata s cijenom višom od 43 tisuće eura. Nakit je novi rudnik zlata za modne brendove, interes za njim raste i ne čudi da se Toteme upravo sada pridružio tom vlaku.