MODA

Winona Ryder kao zaštitno lice kampanje brenda Marc Jacobs instantno nas je vratila u 90-e

FOTO: @marcjacobs

U fokusu je slavni model torbice preko ramena, JMarc

Da su devedesete godine prošlog stoljeća i dalje vrlo relevantne svjedoči sve – od revivala filmova i serija, preko Kate Moss koja na sudu svjedoči u koristi svog bivšeg partnera Johnnyja Deppa, pa sve do mode generacije Z koja redom podsjeća na kostime ženske grupe TLC. A malo što govori devedesete kao nova kampanja brenda Marc Jacobs za njihov slavni model torbice koja se nosi preko ramena, JMarc. Naime, zaštitno je lice kampanje glumica Winona Ryder (također bivša Deppova djevojka, ali i bivše zaštitno lice ovog brenda), koju upravo možemo gledati i u novoj sezoni Netflixove uspješnice Stranger Things. Stajling lookova u kampanji, za koji je zaslužna Emma Wyman, izravni je hommage eri devedesetih, baš kao i beauty segment u vidu kratke frizure s pramenovima preko lica i šminke s fokusom na crnom olovkom naglašene oči. Više fotografija kampanje donosimo vam u nastavku.

https://www.instagram.com/p/CeOZRp7g758/