Svijet mode

Lana del Rey potresla je internet u novoj Skims kampanji povodom Valentinova

Radi se o novoj kolekciji donjeg rublja brenda Kim Kardashian

Nakon što je početkom ove godine Jeremy Allen White srušio internet kao zaštitno lice nove kampanje brenda Calvin Klein, uvjerili smo se još jednom kako je seks uvijek sigurna marketinška strategija. I baš kad smo pomislili da će biti prilično teško nadmašiti uspjeh ove kampanje, Lana del Rey dokazala nam je suprotno.

Tema najnovije kampanje brenda donjeg rublja Skims je Valentinovo, a za zaštitno lice odabrali su upravo indie pop glazbenicu i kantautoricu Lanu del Rey. Estetika kampanje nosi određeni staromodni, melankolični štih karakterističan za Laninu personu. Del Rey pozira za fotografkinju Nadiu Lee Cohen ispred retro monokromatskih pozadina u donjem rublju pastelno ružičastih i plavih nijansi s čipkastim detaljima. Brojni rekviziti poput velike kutije u obliku srca, slatkih bijelih mački, mašni i cvijeća upotpunili su cjelokupni romantični dojam seta.

Kako je Lana napravila iznimku za Kim

U nešto mračnijem izdanju vidimo ju i u dugom crnom negližeu obrubljenom čipkom s Kupidovom strijelom zabodenom u srce, a look upotpunjuje čipkasti crni veo. Ne možemo poreći da su fotke apsolutno divne, i da nam se del Rey čini kao savršen odabir za zaštitno lice ove kampanje. Internet se slaže, uz pregršt komentara kako je ova estetika odraz Lanine melankolične diskografije koja se nerijetko bavi ljubavnom tematikom.

Da ste pitali Lanine najvjernije obožavatelje, sigurno bi vam odgovorili kako nema šanse da bi Lana pristala biti zaštitno lice brenda kojeg je osnovala ni manje ni više nego američka poduzetnica i reality zvijezda Kim Kardashian. To jednostavno nije u njezinom stilu, rekli bi vam. Što je fer, s obzirom na to da 38-godišnja pjevačica gotovo nikad ne pristaje na modne suradnje ovog tipa. Štoviše, poznata je po tome da se na crvenom tepihu zna pojaviti u haljini koju je, kako piše Harper’s Bazaar, kupila u shopping centru. Skromnost je vrlina koja Lanu čini svježom pojavom u svijetu slavnih.

Međutim, del Rey je oduvijek bila pomalo nepredvidljiva, ponekad čak i kontroverzna ličnost (prisjetimo se rupičaste mesh maske koju je nosila usred pandemije Coronavirusa za američki magazin Interview), tako da nas nimalo ne čudi što je ovoga puta izašla iz svog samozatajnog lika i pristala na ovu suradnju. U svakom slučaju, Lana i čitav Skims tim odradili su odličan posao, na što ukazuju i milijuni lajkova koje su u rekordnom roku skupili na Instagramu.