Ne možemo biti ponosnije. Telegram media grupa u Berlinu je osvojila dvije prestižne nagrade
Na dodjeli prestižnih svjetskih nagrada za native marketing u Berlinu, Telegram je odnio srebro i zlato
Nagradu za najbolje native kampanje na svijetu dodjeljuje Native Advertising Institute, neovisna strukovna organizacija sa sjedištem u Copenhagenu, a među ovogodišnjim pobjednicima nalaze se renomirane medijske kuće poput New York Timesa, Axela Springera, CNN-a, Schibsteda, Bonniera, The Atlantica i mnogih drugih. Radi se o, bez konkurencije, najvećem svjetskom priznanju koje je Telegram dosad dobio.
Nagrađeni video u Telegramovoj produkciji radili su Filip Filković Philatz i Renata Lučić, autori mnogih zapaženih projekata. What’s Next je nastao u suradnji s Hrvatskim Telekomom, a osvojio je prvu nagradu u kategoriji najboljih videoserijala. Osim Telegrama, u ovoj kategoriji nominirani su projekti The Boston Globea i MUST Appsa.
Ovo pritom nije jedina nagrada koju je Telegram osvojio na važnom natjecanju u Berlinu. Projekt Upoznaj me osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji najboljih integriranih strateških kampanja, ispred uglednog The Washington Posta.
Priznanje za serijal What’s Next
What’s Next serijal u pet nastavaka obrađen je kroz reportaže, videe i prepoznatljive, Telegramove vrhunske fotografije. Nagrađenu kampanju What’s Next Telegram Media Grupa osmišljavala je u suradnji s partnerom Hrvatski Telekom, za njihovu platformu Generacija Next; novinari su obilazili Hrvatsku i izvještavali o ljudima, projektima i kompanijama koji guraju društvo naprijed. “Na jednom mjestu okupili smo najbolja znanja i praksu iz medijskog i korporativnog svijeta, i na taj način podigli visoko ljestvicu u kvaliteti i učinkovitosti native videa u Hrvatskoj”, izjavila je Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.
Više od 2,5 milijuna korisnika vidjelo je What’s Next, epizode videoserijala pogledane su gotovo 650 tisuća puta, a protagonisti serijala završili su u mnogim hrvatskim medijima. U akciju What’s Next uključili su se uspješni poduzetnici, umjetnici i novinari poput Nenada Bakića, Romana Bolkovića, Viktora Marohnića i Nevija Marasovića.
“Hrvatska mora uhvatiti korak sa svijetom koji brže od nas prihvaća napredna tehnološka rješenja. U Hrvatskom Telekomu svjesni smo svoje uloge i odgovornosti u tom procesu, a videoserijalom What’s Next pokazali što sve već danas GeneracijaNext u Hrvatskoj radi uz naprednu tehnologiju i kako gura naše društvo naprijed. Vjerujem da smo inspirali i ohrabrili velik dio našeg društva da slijedi njihov primjer”, izjavila je Išek Međugorac.
PRIZNANJE ZA INOVATIVNU KAMPANJU UPOZNAJ ME
Srebrnu nagradu za najbolju integriranu stratešku kampanju osvojila je TMG-ova kampanja Upoznaj me, nastala u suradnji s partnerom Carlsberg za njihov novi proizvod, pivo Panonska. Tijekom te pomalo gerilske kampanje, novinar Ivan Luzar hodao je gradom i inspirirao građane na upoznavanje. Članke i video sadržaje iz serijala Upoznaj me ukupno je vidjelo preko 2 milijuna korisnika, a kampanja je bila istaknuto inovativna radi kombiniranja digitalnih kanala komunikacije, s fizičkim nastupom na gradskim ulicama.
Veliki uspjeh TG studija u manje od dvije godine
Telegram Media Grupa jedan je od rijetkih digital-only izdavača na popisu najboljih (ističe se još, recimo, lifestyle grupacija Refinery29), a osim TMG-a iz Hrvatske su nagrađeni projekti 24 sata. Također smo, na što smo posebno ponosni, jedna od najmlađih medijskih grupa na popisu Native Marketing Institutea.
TG Studio, in-house studio za content marketing Telegram Media Grupe, osnovan je krajem 2016. godine. Na čelu s direktoricom Silvanom Mrvelj, višegodišnjom urednicom brojnih izdanja, realizirali smo stotine kampanja za domaće i međunarodne brandove poput MasterCarda, Hrvatskog Telekoma, Kauflanda, Adidasa, Sandoza, Phillipsa, Zvijezde, Vichyja i mnogih drugih.
Prema podacima istraživanja Gemius za prošli mjesec, Telegram Media Grupa jedan je od vodećih hrvatskih digitalnih izdavača, s više od 1,5 milijuna jedinstvenih korisnika i 100 milijuna pageviewsa mjesečno. U sklopu TMG-a nalaze se portali Net.hr, Telegram, Super1 i Telesport, a godišnje istraživanje Reutersa nedavno je potvrdilo snagu naših izdanja.