FOTO: Aleksandar Selak

Vodimo vas u precool storyteling galeriju u Bauerovoj koju je otvorila dizajnerica Antonija Majstorović

Antonija Majstorović ispričala nam je sve o svojoj novoj galeriji i brendu simpatičnih figurica

Novo mjesto

Vodimo vas u precool storyteling galeriju u Bauerovoj koju je otvorila dizajnerica Antonija Majstorović

Antonija Majstorović ispričala nam je sve o svojoj novoj galeriji i brendu simpatičnih figurica

FOTO: Aleksandar Selak

U Martićevoj ulici dosta često visim, pogotovo ljeti, a ako zaobilazim centar, obavezno prošećem Bauerovom ulicom. Uglavnom je preletim, ali ovaj put sam imala dobar razlog za posjet. Tijekom božićnih praznika sam u našoj poznatoj koncept trgovini uočila zanimljivu skulpturu od drva u obliku nekog otkačenog lika. Uskoro sam saznala da je to djelo Antonije Majstorović i odmah je odlučila kontaktirati. Ona je bila zainteresirana za priču, ali me zamolila da se još malo strpim. Prošlo je pola godine, a u međuvremenu je otvorila galeriju u Bauerovoj 16 pa sam je posjetila jednog toplog jutra.

“Ovdje se radi o storytelling galeriji gdje je u prvom planu priča koju želim ispričati, a estetika, dizajn i kvaliteta su zapravo odraz mog dizajnerskog viđenja svijeta. Ono što ne bih unijela u svoj dom, neću nikada ponuditi nekome drugome. Priča i pričanje priča su važan dio ljudskog DNA. One nas potiču na razmišljanje, bude osjećaje i pomažu u zacjeljivanju rana koje svatko od nas skupi na svom životnom putu. Galeriju vidim kao malo zrno svjetlosti u gradu, gdje će se redovito mijenjati postav, postavljati druga priča, s drugom porukom. Svoje priče pričam kroz različite medije. Ponekad je to skulptura, ponekad zidna grafika, ponekad knjiga. Moje stvaralaštvo se vrti oko umjetnosti, dizajna i storytellinga”, spremno je krenula Antonija.

Antonija je jedna od onih ljudi s kojima se brzo upuštate u razgovor i skačete s teme na temu, ali uspjele smo se dogovoriti i na najbolji način predstaviti nju, njezin radi i novo mjesto u gradu. Ova diplomirana dizajnerica zadnjih 20-ak godina radi kao brend storyteller i karijera ju je uglavnom vodila van granica Hrvatske. London, Lausanne i Beč bile su samo neke od adresa te je većinom radila za inozemne klijente.

Prvi brend odnio je nagradu kao najbolji u kategoriji

Sve je krenulo prije nekih 7 godina kada je uplovila u Art and design licensing istražujući načine kako bi svoj dar storytellinga i znanje brandinga mogla aplicirati izvan korporativnog svijeta, među ljude, kako da svoje viđenje svijeta, pozitivno poimanje života, pusti u svijet. “Upisala sam dvogodišnju edukaciju u Americi u jednoj od najpoznatijih agencija za Art & Design Licensing i nakon toga prezentirala brand “Lil’ Ledy” (ime je izvedeno iz imena moje kćeri Lede) na glavnim međunarodnim licencnim sajmovima u Londonu i Las Vegasu, gdje izlažu i giganti poput Disney, Mattela, Nikelodeona. 2015. smo u Las Vegasu od krovne međunarodne udruge za licenciranje dobili One To Watch award, za najbolji novi brand u industriji licenciranja u Americi, 2018. smo osvojili 2. mjesto za novi brand “Gaugette” koji smo predstavili te godine.

S vremenom je brend “Lil’ Ledy” kao što to često biva postao totalno komercijalan. “To je bilo 2018. godine i odlučila sam se povući iz njega. Volim lijepe stvari, slaba sam na estetiku, ali mi je bitna dubina. Zato sam promišljala o posve novom brendu koji ima afirmativnu priču, a korona je samo iskristalizirala tu ideju.” Dodaje da nije htjela pasti pod utjecaj okolnosti koje su nas snašle i lagano je u razgovoru s prijateljima i dragim ljudima skužila da ono što ima za reći, mijenja njihovu svijest i hrani dušu.

“Priča je najjači alat koji ljudi imaju u sebi, a ja sam takva da što god mi se dogodi prolazim kroz to osmijehom. Iako sam cijeli život u pričama, pišem, kreiram ilustrirane priče koje ispod površinske radnje nose dublje poruke, okrenula sam se dizajnu. Malo po malo nastala je Triple Iconic kolekcija unutar koje se stalno stvaraju nove figurice. Svaka figurica se proizvede u maksimalno 71 komad – s certifikatom autentičnosti. “Svaki komad može funkcionirati samostalno ili u paru tj. kompletnu priču jednog “lika”. Izrađeni su od drva i akrila u boji i jako su privlačni već na prvi pogled. “Neki su čak izrađeni tako da mogu mijenjati oblik, ovisno o raspoloženju vlasnika u tom trenutku.”

Pojedine komade otkupio je i Pompidou

Novi brend, Antonija M je ujedno i prvi brend ispred kojeg je stala i izložila se publici imenom i prezimenom, a osnovala ga je krajem 2021. godine. “Još je bila aktualna pandemija pa smo kćer i ja krenule na road trip u Amsterdam i Pariz posjetiti njihove sajmove.” U Parizu je to bio Paris Design Week, a u Amsterdamu – Amsterdam Show UP. “Pariz je bio jako uspješan, prodala sam neke stvari i u dizajnersku trgovinu Pompidou, a mnoge figurice su otišle kroz specijalizirane dizajn koncept trgovine i galerije u Europu, Ameriku i Aziju.” Kaže da ju je jako veselila ideja da ozbiljno zarola brend, ali ju je kočila korporativnost. Ipak, to se pokazalo kao najbolja odluka u tom trenutku, a i dalje to misli iako kaže da ne zna gdje će je to odvesti.

“Prve reakcije ljudi su baš dobre, ulaze i raspituju se bavim li se uređenjem interijera, kupuju skulpture ili samo žele razgovarati. Ono što je meni najvažnije je to da ljudima pružim sadržaj koji ide ispod površine i da iz galerije izađu s osmijehom.” Galerija je ujedno i Antonijin atelje jer kaže nije htjela odvajati prostore. “Mislim da ako nisi u prostoru, onda on ni ne živi.” Sigurni smo da će ovo mjesto tek postati riznica lijepih priča, a što se tiče figurica, predlažem da ih svakako odete pogledati uživo i popijte kavu s Antonijom.