Novo priznanje za Telegramovu nacionalnu kampanju. 'Depra' je u finalu prestižnog natjecanja MIXX

Nacionalna kampanja "Depra" organizirana je u sklopu izlaska istoimene knjige Aleksandra Stankovića u nakladi Telegrama

20.09.2023., Zagreb - Promocija knjige Aleksandra Stankovica “Depra” u Laubi. Photo: Zvonimir Barisin/PIXSELL
FOTO: Zvonimir Barisin/PIXSELL

Depra“, Telegramov serijal s ciljem destigmatizacije duševnih bolesti, ušao je u finale MIXX natjecanja u kategoriji ‘Best publisher project’. Drugo je ovo veliko priznanje za serijal, nakon što je u studenome 2023. godine već proglašen najboljim za prestižnu medijsku nagradu SoMo Borac u kategoriji “best storytelling”.

Nacionalna kampanja “Depra” popraćena je i izlaskom istoimene knjige Aleksandra Stankovića u nakladi Telegrama, a ostvarena je u suradnji s Udrugom pacijenata za prevenciju depresije i suicida “Životna linija”.

Tako su u sklopu serijala brojne osobe iz javnog života podijelile svoja iskustva o stigmatizaciji društvenih bolesti u našem društvu. Među njima su se našli i glumica Branka Katić, glazbenik Edo Maajka, psihijatar Dražen Begić, saborska zastupnica Urša Raukar, šef Zavoda za dječju i adolescentnu psihijatriju na Rebru Ivan Begovac i predsjednik “Životne linije” Tin Pongrac.

Nikad važnija tema

Serijal “Depra” dosegao je više od četiri milijuna građana Hrvatske i regije. Posebno je to bitno u trenutku u kojem živimo – u 2023. godini je čak 89 posto građana Hrvatske izjavilo da su događaji u svijetu utjecali na njihovo mentalno zdravlje.

Istovremeno, u 2022. godini počinjeno je 529 suicida, odnosno, više je života oduzeto na taj način nego u prometnim nesrećama i ubojstvima zajedno. Upravo je zbog toga Telegramov serijal “Depra” i pokrenut.

Novo priznanje važnosti ovog serijala je i spomenuti ulazak u finale MIXX natjecanja, čiji će rezultati biti poznati na svečanoj dodjeli nagrada 13. travnja u Rovinju na Danima komunikacija.

MIXX Awards Croatia

MIXX Awards Croatia već 14 godina daje presjek najboljeg od domaće digitalne zajednice, a djeluje pod okriljem međunarodne organizacije IAB Global.

Žirijem predsjeda Đuro Korać iz agencije Nivas, a članovi žirija su Stella Antunović iz Val grupe, Vanja Bertalan iz agencije Human, Nela Fegić Moguljak iz agencije Imago Ogilvy, Ivanka Mabić Gagić iz Httpoola, Marko Matejčić iz EssenceMediacoma, Fran Mubrin iz agencije 404, Eva Tetec iz Izona, Tibor Trupec iz Kontre, Matija Vučković iz platforme Eskimi, Tomislav Vuk iz Pro Media Groupe i Šime Živković iz Seekandhita.