Telegramova nacionalna kampanja 'Depra' osvojila važnu MIXX nagradu na renomiranom natjecanju
Ovo je već drugo industrijsko priznanje ovoj kampanji
Telegram je sinoć osvojio MIXX nagradu u kategoriji Best publisher project na 10. Danima komunikacija u Rovinju. Radi se o jednoj od 15 kategorija natjecanja na komunikacijskom tržištu koje se održava već 14 godina, a Telegram je osvaja sad drugu godinu zaredom, ovog puta za destigmatizaciju mentalnih bolesti kroz serijal testimonijala i razgovora sa stručnjacima.
Nacionalna kampanja “Depra” pratila je izlazak istoimene knjige Aleksandra Stankovića u nakladi Telegrama, a organizirana je u suradnji s udrugom pacijenata za prevenciju depresije i suicida “Životna linija”.
Istupile brojne javne osobe
Za Telegramovu kampanju istupile su brojne osobe iz javnog života poput glumice Branke Katić, glazbenika Ede Maajke, psihijatra Dražena Begića, saborske zastupnice Urše Raukar, šefa Zavoda za dječju i adolescentnu psihijatriju na Rebru Ivana Begovca, te predsjednika “Životne linije” Tina Pongraca.
Čak 89 posto građana Hrvatske izjavilo je da su događaji u svijetu utjecali na njihovo mentalno zdravlje, prema posljednjem izvještaju Eurobarometra. Istovremeno svjedočimo izrazito visokim brojkama suicida, koje su prošle godine s ukupnom brojkom od 529 oduzetih života prednjačile pred brojem preminulih u prometnim nesrećama i ubojstvima zajedno.
SoMo borac za ‘Best storytelling’
To je ključan razlog zašto je Telegram pokrenuo serijal Depra za destigmatizaciju mentalnih bolesti koji je dosegao više od 4 milijuna građana Hrvatske i regije.
Ovo je već drugo strukovno priznanje ovoj kampanji: Depra je prošle jeseni osvojila i regionalnu nagradu SoMo Borac za ‘Best storytelling’.