Colgate lazanje, Oreo s okusom limete i Trumpovi odresci: ovo su najveći komercijalni neuspjesi na svijetu

U Brooklynu je otvoren Muzej neuspjeha

Kada novi proizvod nije dobar, tvrtke koje su ga lansirale obično nastoje krenuti dalje što prije i ulažu svu energiju u razvoj svježih ideja. Ali Muzej neuspjeha nikada ne zaboravlja. Ova putujuća izložba, koja je prvi puta krenula u Švedskoj 2017. godine, stigla je sada u New York, u Industry City u Brooklynu.

Pokazujući više od 150 komercijalnih ideja koje iz različitih razloga, nisu uspjele, izložba nastoji potaknutu raspravu o prihvaćanju i učenju iz neuspjeha, navodi se na Instagramu izložbe. Najznačajniji primjer su nova Coca-Cola, olovke Bic for Her, Oreo kolačići sa okusom limete, Colgate lazanje, Crystal Pepsi i rotirajući hula stolac za vježbanje.

I kompanije mogu pogriješiti

Kustos izložbe Samuel West, klinički psiholog, rekao je za CBS New York da je njegovo istraživanje usmjereno na pomaganje tvrtkama da budu inovativnije te da želi normalizirati i demistificirati koncept neuspjeha, na koji gleda i kao na priliku za učenje.

Mnoge robne marke, predstavljene u Muzeju neuspjeha, nisu dopustile da im jedan ili dva osujećena pokušaja stanu na put. Oreo je kasnije napravio mnoštvo ukusnih novih okusa, Coca Cola i Pepsi još uvijek napreduju i ide im dobro. Ljudi se osjećaju dobro kada vide da i velike kompanije mogu pogriješiti. West je propale proizvode našao na eBayu i Craigslistu, piše Adweek.

Neuspjeh nije tako loš

Na interaktivnoj ploči “Podijelite svoj neuspjeh”, posjetitelji mogu staviti ljepljive post it ceduljice na kojima mogu napisati vlastite neuspjehe. West se nada da naglašavanje toga da neuspjeh nije tako loš i zastrašujući kako se mnogima čini i da lekcije iz neuspjelog pokušaja mogu bit ključne za postizanje uspjeha.

“Pokušavati, pokušavati i pokušavati, bez prilagođavanja ili razvoja, nije dovoljno”, kazao je West u intervjuu za The Bulletin of the Atomic Scientists. “Niste uspjeli, ali steknete uvid, nadogradite proizvod, isprobate drugu verziju, promijenite što treba i vratite se sa nečim boljim.” “Kada je riječ o inovaciji, ljudi pokušavaju nešto novo, prihvaćaju razinu rizika koja sa tim dolazi i uče iz pogreške ako stvar nije uspjela.”