Dječak iz Engleske razvalio na IQ testu, odmah primljen u Mensu. Neki kažu da je inteligentniji od Einsteina i Hawkinga

Rory Bidwell je na testiranju bio nedugo nakon 12. rođendana. Pokojni Hawking je, doduše, govorio da se samo luzeri hvale IQ-om

German-born Swiss-US physicist Albert Einstein, author of the theory of relativity, declares his opposition to the "H" bomb and to the arms race between the USA and the USSR in a conference 14 February 1950 in Princeton during a TV broadcast which created a considerable stir in the United States and all over the Western World. (Photo by AFP)
FOTO: AFP

Dvanaestogodišnji dječak iz Devona u Engleskoj navodno se pridružio Mensi nakon što je na IQ testu postigao više bodova od Alberta Einsteina i Stephena Hawkinga, piše Sky News.

Rory Bidwell na Mensinom testu inteligencije Cattell III B ima 162 boda, dok se procjenjuje da je Einstein – koji zapravo nikada nije polagao Mensin test – imao IQ 160. Slično Einsteinu, teorijski fizičar Stephen Hawking imao je procijenjeni IQ 160, no nije poznato je li ikada polagao test. U intervjuu iz 2017. Hawking je na pitanje je li on najinteligentniji na svijetu rekao da su “ljudi koji se hvale svojim IQ-om gubitnici”.

Mama dječaka, Abi Bidwell, novinama je rekla da je njezin sin bio opušten tijekom rješavanja testa, koji je polagao dva tjedna nakon svog dvanaestog rođendana. Navodno se za test uopće nije pripremao.

Elitno društvo

Mensa je društvo koje okuplja osobe koje su prema testu inteligencije unutar gornjih 2% opće populacije. Broji oko 150.000 članova u otprilike 90 zemalja diljem svijeta, piše na web stranici Mense.

Rory Bidwell je pokazao rane znakove inteligencije još u dobi od dvije godine, kada je sam dovršio slagalicu od 100 dijelova, izvijestila je lokalna novina. Može se pohvaliti i da je u prvih osam tjedana karantene zbog koronavirusa 2020., pročitao svih sedam knjiga o Harryju Potteru, odnosno više od milijun riječi.

Njegova je majka kaže da je, unatoč njegovim sposobnostima, još uvijek sasvim normalan 12-godišnjak kojeg treba povremeno podsjetiti da se koncentrira na neki školski zadatak.