Hotel u New Yorku ima robota koji se zove Yobot i pomaže gostima oko prtljage

Robot može podići do 220 kila, a dnevno rukuje s više od 300 torbi

Sprema prtljagu u ormariće
FOTO: Yotel/screenshot

Njujorški hotel Yotel zaposlio je robota da pomogne gostima oko prtljage koju stavlja u spremište prije prijave ili nakon odjave. Robot, odnosno Yobot, može podići do 220 kila, a dnevno rukuje s više od 300 torbi. Svoje kofere gosti nose sami u sobe.

Robot je načinila kompanija MFG Automation za svrhu transporta industrijskog materijala, a za hotel je malo prilagođen.

Kkažu da robot nije namijenjen tome da zamijeni ljude, nego da pomogne hotelskom osoblju kako bi se ono moglo bolje fokusirati na goste i njihove potrebe umjesto da gube vrijeme noseći tešku prtljagu.

Hotel ne kaže koliko su novca uštedjeli zamijenivši osobe ovom mašinerijom. Robot je smješten iza staklenoga zida pa gosti mogu promatrati što radi.

Rješava 95 posto prtljage

Gosti ga gledaju kroz staklo
Gosti ga gledaju kroz staklo Facebook/Yotel

Gosti samo trebaju prići touchscreenu i unijeti broj i veličinu svoje prtljage. Tada utipkaju pin i prezime te stave prtljagu na prostor za odlaganje. Dobiju potvrdu s barkodom koju moraju imati kada žele podići prtljagu iz zaključanih ormarića.

Spremište prtljage samo je jedan od kompjutoriziranih servisa koje hotel nudi. Za Daily Mail kažu da se otprilike 95 posto prtljage kod prijave u hotel radi elektronički umjesto na recepciji.

Yotel nije jedini hotel koji zapošljava robota. Postoji i robot SaviOne u hotelu Aloft u Cupertinu u Kaliforniji. Ovaj robot dostavlja hranu i druge sadržaje koje gosti trebaju. Nastao je u manufakturi Savioke, a koristi kamere i senzore pokreta da ne bi ozlijedio ljude.

https://www.youtube.com/watch?v=KYZ13VBVowE