Ma bravo! Ovako se, uz izložbu 70 crteža, djeca iz zagrebačkog vrtića bore protiv jednokratne plastike

Crteži su izloženi u poslovnoj zgradi, s namjerom da potaknu na razmišljanje zaposlenike svih tvrki koje tamo rade

ZADNJA IZMJENA: pro 13, 2019

Medijska agencija MediaCom, u suradnji s VMD grupom, pokrenula je borbu protiv jednokratne plastike. Njihovom pozivu rado su se odazvala djeca iz vrtića Dobro drvo iz Strojarske ulice u Zagrebu. Mališani su naslikali više od 70 crteža kojima su, na svoj način, ukazali na probleme jednokratne plastike. Kako njihovi radovi ne bi ostali samo u vrtiću, pobrinuli su se ljudi iz medijske agencije MediaCom te su s VMD grupom dogovorili da se crteži izlože u njihovim zgradama, koje koriste mnoge tvrtke.

Mališani su tako crtežima pozvali sve te tvrtke u prostorima VMD grupe da se priključe inicijativi plasticfreecroatia.org. Nihovi radovi od jutros su izloženi u predvorju poslovnih zgrada, a može ih se doći razgledati sve do 6. siječnja sljedeće godine. Najbolji crteži, pak, odabrani su za plakate koji su postavljeni u predvorjima, liftovima i uredima.

Crteži mališana iz vrtića PR
Crteži na platnenim vrećicama PR

Žele eliminirati jednokratnu plastiku

“Naša odluka da se pridružimo inicijativi odraz je globalne odluke naše matične kompanije WPP da se korištenje jednokratne plastike minimalizira, odnosno u potpunosti eliminira. Mi smo u startu odlučili da želimo iskoristiti svoje iskustvo u komunikacijama kako bismo motivirali i ostale tvrtke u zgradi da se pridruže inicijativi, odnosno postanu plastic free organizacija. Pozivam sve tvrtke da provjere 18 pravila inicijative, te da ih što prije integriraju u kulturu svoje organizacije”, rekla je direktorica MediaCom-a, Rajna Cuculić.

Samu inicijativu pokrenuo je Petar Pavić i to nedavno, a kako kaže, već sada je više od 20 tvrtki u Hrvatskoj zadovoljilo uvjete i postalo plastic free organizacija: “GroupM je svojoj akcijom popisu pridodao sve svoje četiri svoje agencije – MediaCom, Mindshare, Wavemaker i Xaxis. Posebno nas veseli da su akciju proširili na cijelu poslovnu zajednicu u VMD tornjevima koja broji oko 1.500 zaposlenika, tim više što mnoga djeca zaposlenih borave upravo u vrtiću Dobro Drvo i potiču svoje roditelje da sudjeluju u inicijativi.”

Predvorje VMD zgrada PR
Mališani iz vrtića PR

Više o samoj inicijativi može se saznati na njihovoj stranici, gdje su objavljena pravila i upute kako postati plastic free organizacija.

Željka Orešković
Telegram autor
1145 članaka Više o autoru
Više s weba
Ostanite uz telegramov program