Ma bravo! Ovako se, uz izložbu 70 crteža, djeca iz zagrebačkog vrtića bore protiv jednokratne plastike
Crteži su izloženi u poslovnoj zgradi, s namjerom da potaknu na razmišljanje zaposlenike svih tvrki koje tamo rade
Medijska agencija MediaCom, u suradnji s VMD grupom, pokrenula je borbu protiv jednokratne plastike. Njihovom pozivu rado su se odazvala djeca iz vrtića Dobro drvo iz Strojarske ulice u Zagrebu. Mališani su naslikali više od 70 crteža kojima su, na svoj način, ukazali na probleme jednokratne plastike. Kako njihovi radovi ne bi ostali samo u vrtiću, pobrinuli su se ljudi iz medijske agencije MediaCom te su s VMD grupom dogovorili da se crteži izlože u njihovim zgradama, koje koriste mnoge tvrtke.
Mališani su tako crtežima pozvali sve te tvrtke u prostorima VMD grupe da se priključe inicijativi plasticfreecroatia.org. Nihovi radovi od jutros su izloženi u predvorju poslovnih zgrada, a može ih se doći razgledati sve do 6. siječnja sljedeće godine. Najbolji crteži, pak, odabrani su za plakate koji su postavljeni u predvorjima, liftovima i uredima.
Žele eliminirati jednokratnu plastiku
“Naša odluka da se pridružimo inicijativi odraz je globalne odluke naše matične kompanije WPP da se korištenje jednokratne plastike minimalizira, odnosno u potpunosti eliminira. Mi smo u startu odlučili da želimo iskoristiti svoje iskustvo u komunikacijama kako bismo motivirali i ostale tvrtke u zgradi da se pridruže inicijativi, odnosno postanu plastic free organizacija. Pozivam sve tvrtke da provjere 18 pravila inicijative, te da ih što prije integriraju u kulturu svoje organizacije”, rekla je direktorica MediaCom-a, Rajna Cuculić.
Samu inicijativu pokrenuo je Petar Pavić i to nedavno, a kako kaže, već sada je više od 20 tvrtki u Hrvatskoj zadovoljilo uvjete i postalo plastic free organizacija: “GroupM je svojoj akcijom popisu pridodao sve svoje četiri svoje agencije – MediaCom, Mindshare, Wavemaker i Xaxis. Posebno nas veseli da su akciju proširili na cijelu poslovnu zajednicu u VMD tornjevima koja broji oko 1.500 zaposlenika, tim više što mnoga djeca zaposlenih borave upravo u vrtiću Dobro Drvo i potiču svoje roditelje da sudjeluju u inicijativi.”
Više o samoj inicijativi može se saznati na njihovoj stranici, gdje su objavljena pravila i upute kako postati plastic free organizacija.