Modni brend odabrao reality zvijezdu Kim Kardashian za savjetnicu. Ljudi su zgroženi iz sasvim očitog razloga

Modna kompanija pokušava popraviti reputaciju

(FILES) In this file photo taken on February 10, 2020 US media personality Kim Kardashian attends the 2020 Vanity Fair Oscar Party following the 92nd Oscars at The Wallis Annenberg Center for the Performing Arts in Beverly Hills. - Reality TV star-turned-entrepreneur Kim Kardashian announced September 7, 2022 she is branching into a new business arena with the launch of a private equity firm co-founded with a former partner at industry giant Carlyle. (Photo by Jean-Baptiste Lacroix / AFP)
FOTO: AFP

Reality zvijezda Kourtney Kardashian imenovana je savjetnicom za održivost brenda brze mode Boohoo. Pokušaj tvrtke da ozeleni svoju mračnu ekološku reputaciju zbog loše izrađene odjeće za jednokratnu upotrebu stiže samo nekoliko tjedana nakon što je izvješće Los Angeles Timesa otkrilo da je slava sestra Kardashian potrošila skoro 400 tisuća litara vode više od svoje prosječne mjesečne količine i to u trenutku kada je Kalifornija pogođena velikom sušom.

Sa svojim letovima privatnim zrakoplovima, raskošnim životnim stilom i partnerstvom s brendovima kao Boohoo, ona bi trebala biti pionirka održivog života, čudi se Mic.

Pale im cijene dionica

Modna marka Boohoo pokušava popraviti svoj imidž nakon što su cijene njihovih dionica pale kad su im tržišne emisije ugljika porasle za 29 posto. A zašto je brend odabrao baš Kardashian, nije jasno. Sestra Kardashian je pokušala na društvenim mrežama odaslati poruku o nekoj vrsti klimatske osviještenosti, ali to nije ničim potkrijepila.

Izazvala je posprdno okretanje očima nakon što je nedavno objavila tracker ugljičnog dioksida u svojoj instagram priči i podijelila natpis “volite je i brinite o njoj svaki dan”, uz niz fotografija s Havaja gdje mještani mole turiste da ne dolaze jer je stanovništvu iskopčana voda da bi je posjetioci imali.

Kako misle mijenjati imidž

Boohoo, brend popularan u Velikoj Britaniji i koji tek počinje osvajati američko tržište, plaća radnike u svojim pakistanskim tvornicama 33 centa na sat, za rad u nesigurnim uvjetima, dok izrađuju odjeću koja smrdi po kemikalijama.

Kako onda ta marka pokušava promijeniti imidž? Izradom odjeće koju će kupci nositi jednom, naslikavati se na Instagramu pa je baciti. Prema Boohoou, njihovo putovanje održivosti s Kardashian uključit će kolekciju od 46 ograničenih izdanja odjevnih komada izrađenih od recikliranih vlakana i šljokica i recikliranog poliestera, kao i transparentnu praksu za kupce koji žele znati više o odjeći.