OK, Pipi je pobijedio. Novom reklamom dosta su briljantno odgovorili Batarelu i ostalima

'Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika', napisali su u opisu nove slike

FOTO: Pipi/Facebook

Splitska firma Dalmacijavino nastavlja gurati briljantnu kampanju za svoje najpoznatije bezalkoholno piće Pipi.

Danas su na društvenim mrežama objavili novu sliku koja prikazuje dvojicu muškaraca u baru, podignutih kragni, dok jedan pije koktel, a drugi, naravno, Pipi.

Složili su i zgodnu rimu: “Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika”. Očito se radi o odgovoru Dalmacijavina na kampanju koju protiv njih vodi Vice John Batarelo.

View this post on Instagram

Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika. 😉 #bolimePipi

A post shared by Pipi (@bolimepipi) on

Odgovor Batarelu

Gnjevni Batarelo građane je, naime, pozvao na bojkot Pipija, i općenito svih proizvoda Dalmacijavina, nakon što su objavili prvi dio reklamne kampanje za Pipi, sliku na kojoj se dvojica muškaraca na plaži, obučeni u tange, zaljubljeno drže za ruke.

Katolički aktivist tada je, u ljutitoj objavi na Facebooku, prozvao Dalmacijavino za “homo propagandu i indoktrinaciju djece i mladih”.

(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na "simpa" način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati…

Posted by Vice John Batarelo on Wednesday, September 2, 2020

Ljudi su oduševljeni

Nova reklama za Pipi u samo nekoliko sati privukla je gomilu pozitivnih komentara. Ljudi uglavnom pišu “Svaka čast, ekipa”, “Najbolje reklame”, “Obožavam i vas i Pipi”, “Nasmijali ste me, odličan PR”, “Vi ste legende”, “Pijem Pipi prvom prilikom” i slično.

Kako će Batarelu sjesti ova objava još ne znamo, budući da se za sada nije oglasio, ali možemo pretpostaviti.