Ovo je fotografija putnice iz EasyJetovog zrakoplova. Da, dobro vidite, sjedalo nema naslon

Fotografiju je snimio tip koji je bio s gospođom na letu iz Londona za Ženevu

FOTO: @mattiasharris/Twitter

Kada letite nekim low-cost avio prijevoznikom, svjesno se odričete nekih komfora poput mjesta za noge ili toplog obroka kako bi ste uštedjeli na cijeni karte. No, gospođa koja je putovala EasyJetom iz Londona u Ženevu sigurnon nije računala s tim da će dobiti sjedalo bez naslona. Sliku je na Twitteru objavio korisnik Matthew Harris, koji je očito bio putnik na istom letu, te je postavio dosta logično pitanje – kako je tako nešto uopće dopušteno?

Naravno, ljude na Twitteru scena je zabavila, neke i prilično razbjesnila. No, stvar je poprimila i sasvim novu dimenziju, kada je službeni Twitter profil EasyJeta javnim tvitom zamolio Harrisa da ukloni tu fotografiju, što je on naravno odbio.

Što da je let bio pun?

Ljudi su se logično zapitali zašto je kapetan uopće pristao poletjeti s takvim avionom te je li gospođa ovako morala sjediti cijelo vrijeme leta.

Iz EasyJeta su izjavili da nitko nije sjedio na tim “neoperativnim” sjedalima, čiji je popravak najavljen za sutra. Naime, ta sjedala su trebala biti popravljena u Ženevi, odredištu aviona. Izjavili su također da je u trenutku fotografiranja let vjerojatno bio još u Londonu, te da je gospođa ipak smještena na drugo, funkcionalno sjedalo prije polijetanja, kada su ostali putnici smješteni na svoja mjesta. Harris je doduše skrenuo pažnju na dosta važno pitanje koje je ostalo neodgovoreno – što bi se dogodilo da je let bio pun?