Siroti gospodin Babić iz Vodnjana u očaju: 'FlixBus je greškom stavio moj broj, svi me zivkaju zbog karata'

Ante Babić nekoliko mjeseci pokušava ispraviti grešku, ali bezuspješno

24.07.2018., Zagreb - Promet na Slavonskoj aveniji."nPhoto: Borna Filic/PIXSELL
FOTO: Borna Filic/PIXSELL

Autobusni prijevoznik FlixBus napravio je poprilično bizarnu grešku. Za svoje korisnike s pulskog područja naveo je krivi kontakt broj telefona, pa ljudi umjesto da dobiju korisničku službu FlixBusa, na telefon dobivaju Antu Babića iz Vodnjana.

Gospodin Babić za Glas Istre priča kako dnevno dobije desetak poziva u kojima ljudi od njega traže kartu za bus, na što im mora objašnjavati da su dobili njegov privatni broj i da on s autobusima veze nema. I tako već više od tri mjeseca.

“Ispočetka nisam znao što se događa, a onda sam na web stranicama vidio da su stavili moj broj mobitela. Pokušao sam im ukazati na grešku, zvao sam ih u Zagreb, kontaktirao e-mailom, slao poruke preko messengera, društvenih mreža, svog Facebook profila, preko press službe, PR menadžerice… ali mi nije uspjelo riješiti ovaj problem, blago rečeno, uznemiravanja”, priča Babić za Glas Istre.

MUP ga je preusmjerio teleoperateru

Svi njegovi pokušaji su do sada bili bezuspješni. Priča kako su mu se javili i neki nadležni iz FlixBusa pa mu obećali da će se greška ispraviti. No, nisu mu se nikada više javili, a broj i dalje nisu promijenili. Priča kako su mu ljudi savjetovali da promijeni broj, no Babić to ne želi, jer svoj broj ima godinama, a imaju ga i svi njegovi prijatelji i rodbina. Broj je i lako pamtljiv, pa kaže da njegova promjena nije prihvatljivo rješenje.

“Ovih mi je dana istekla i osobna iskaznica pa sam morao otići u MUP napraviti novu i usput sam pitao i policiju za pomoć i što da radim. Oni su mi, pak, rekli da se obratim svom teleoperateru, ali ne vidim kako bi mi oni mogli pomoći, nije njihov problem što netko oglašava moj broj pod svoj”, rekao je Babić.

Nitko se ne javlja od nadležnih

Pomoći je pokušao i Glas Istre, no kako pišu, morali su kapitulirati. Unatoč svih kontaktima, kažu da nisu uspjeli pronaći osobu u kompaniji koja bi mogla promijeniti broj na stranicama. Prvo su pokušali preko tvrtke Brioni Pula, koja na autobusnom kolodvoru prodaje karte, no oni tvrde da su samo posrednici u prodaji te su ih uputili na FlixBus.

Na telefon FlixBusa im se nitko danima nije javljao, a kada su konačno uspjeli razgovarati s nadzornikom u Puli, on je rekao da s tim nema ništa. No, obećao je da će kontaktirati osobu zaduženu za kontakte s javnošću. Od tog dana, niti nadzornik, niti osoba zadužena za odnose s javnošću se nije javila Glasu Istre, a broj Ante Babića i dalje stoji na stranicama FlixBusa.