Slavne osobe dobivaju šokantne honorare za 30 sekundi reklame u terminu Super Bowla

Većina zvijezda dobiva od 1 do 3 milijuna, a snimanja traju najviše dva dana

FOTO: Uber Eats/screenshot

Nakon što se Ben Affleck prošle godine pojavio u reklami Dunkin Donuts koja se emitirala tijekom Super Bowla, prodaja ovog lanca je eksplodirala. Idući dan prodali su više krafni nego bilo kojeg drugog dana u povijesti, kazali su za CNN.

“Jednom smo objavili spot i dobili 7 milijardi impresija u medijima. To nam je pokrenulo godinu”, kazao je predsjednik Dunkina Scott Murphy za Enterpreneur. To je bila prva reklama tvrtke ikada prikazana na Super Bowlu.

Dobio skoro 10 milijuna dolara

Uspjeh Affleckovog pojavljivanja ne može se poreći, ali to nije bilo jeftino. Affleck je za prošlogodišnju reklamu dobio skoro 10 milijuna dolara.

Ben Affleck je pomogao osmisliti kreativni koncept reklame, a njegova produkcijska tvrtka koju dijeli s Mattom Damonom, producirala je i režirala spot.

Plaćani i u kriptovalutama

Ovako visoka plaćanja za nekoliko dana rada rijetkost su i u Hollywoodu. Larry David dobio je 10 milijuna dolara u reklami FTX za Super Bowl 2022. godine, rekli su izvori za CNN, što je bilo prije kolapsa tvrtke za kriptovalute i presude za prevaru osnivaču Samu Bankman-Friedu.

U biografiji propalog Bankman-Frieda, autor Michael Lewis kaže da je Larry David dobio 10 milijuna dolara, dio u kriptovaluti pa je na tome izgubio.

Ove godine reklame vrvjele su holivudskim zvijezdama. Jennifer Aniston nastupila je uz Davida Schwimmera, Rossa iz Prijatelja za Uber Eats, Chris Pratt nastupio je za Pringles, Jason Momoa za T-Mobile, a Martin Scorsese se pojavio u reklami za Squarespace.

Angažmani i od 10 milijuna dolara

Brojni menadžeri brandova koje se pojavljuju u reklamama za Super Bowl, kažu da je rijetkost da zvijezda nastupi za manje od milijun dolara. Cijena ovisi o statusu slavne osobe. Cijene se kreću od 25.000 dolara do 10 milijuna.

Većina zvijezda dobiva od 1 do 3 milijuna, uz neke iznimke. Većina snimanja traje jedan do dva dana. Slavne osobe donose puno kredibiliteta robnim markama.

Više od reklame

Ove godine T-Mobile je sklopio ugovore s više slavnih osoba nego ikada prije za Super Bowl, ove godine s Johnom Travoltom kao i prošle, uz zvijezdu Aquamana Jasona Momou i Jennifer Beals za Flashdance glazbenu reklamu.

Agencija koja ih zastupa kaže da dobiju više ponuda nego što ih prihvate. Ove godine bilo je više od 70 ponuda, a zastupaju 30 klijenata. Većina klijenata ne želi raditi reklamu zbog reklame. Žele nešto na što mogu biti ponosni.

Oglasni prostor prodan mjesecima unaprijed

Prošlogodišnji Super Bowl privukao je 115 milijuna gledatelja. Takva ogromna gledanost je ono zbog čega se brandovima isplati uložiti desetke milijuna dolara za samo nekoliko sekundi na TV-u. “Imate zajamčenu publiku i puno ih je, često gledaju Super Bowl samo da bi gledali reklame, a ne igru”, kažu iz agencije.

Za Super Bowl 2024. godine reklame u trajanju od 30 sekundi prodavale su se po višoj cijeni nego prošle godine, od 6,5 do 7 milijuna dolara po spotu. Izvori kažu da je CBS rasprodao sav oglasni prostor već nekoliko mjeseci prije.

I Beckhamovi uskočili u isti vlak

Brandovi potroše između 15 do 50 milijuna dolara za reklamu i 10 do 15 milijuna za pojavljivanje slavne osobe, a ove godine pojavio se novi trend angažiranja više zvijezda u istom spotu.

Osim T-Mobilea, i Uber Eats je ove godine predstavio kampanju punu slavnih, od Aniston, do Schwimmera, Jelly Roll, sve do Victorije i Davida Beckhama.